کدخبر :4827 پرینت
18 آذر 1391 - 20:31

سلب امتیاز شماره‎های غیرفعال همراه اول

متن خبر

با توجه به محدودیت در واگذاری شماره‎ی اعتباری جدید، همراه اول تصمیم به بازیابی شماره‎های غیرفعال (خطوط در وضعیت سلب امتیاز و مشترکینی که 12 ماه اعمال شارژ نداشته اند) گرفته است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین این اپراتور می‎توانند بازیابی شماره‎های غیر فعال خود را از دو طریق انجام دهند؛ گام اول تخلیه خطوط در وضعیت سلب امتیاز است که در این گام ابتدا تمامی شماره‎هایی که در وضعیت سلب امتیاز قرار دارند تخلیه می‎شوند که در صورت مراجعه و درخواست مشترک طی یک ماه (تا پایان روز جمعه 15/10/91)، بازگرداندن شماره امکان پذیر خواهد بود.

گام دوم تخلیه شماره هایی است که 12 ماه اعمال شارژ نداشته‎‏اند که در این مرحله ابتدا به مشترکینی که 12 ماه یا بیشتر اعمال شارژ نداشته‎اند از طریق پیامک، آگهی روزنامه، آگهی و زیر نویس تلویزیونی و آگهی رادیویی اخطار داده می‎شود و مشترکینی که تمایل به حفظ شماره خود را دارند می‎توانند از دو طریق «اعمال شارژ» و «ارسال پیامک بدون متن به 8021 » اقدام کنند. پس از اتمام مهلت اعلام شده، خطوط مشترکینی که اقدام به اعمال شارژ یا ارسال پیامک ننموده‎اند سلب امتیاز خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.