کد مطلب: 

4816

فیس بوک عامل طولانی شدن صف توالت‌های عمومی!

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد یک دلیل عمده طولانی شدن صف‌ توالت‌های عمومی در آمریکا شبکه‌های اجتماعی به خصوص فیس‌بوک است.

به گزارش سیتنا به نقل از ان دی تی وی، نتایج بررسی های دو موسسه Nielsen و NM Incite نشان می دهد ۳۲ درصد از مردم امریکا که بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند حتی در توالت هم دست از استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک برنمی دارند.

این تحقیقات حاکیست ۵۱ درصد از آمریکایی های ۲۵ تا ۳۴ ساله از شبکه های اجتماعی در ادارات بیش از هر گروه سنی دیگر استفاده می کنند. اگر چه رایانه های شخصی ابزار اصلی استفاده از سایت هایی مانند فیس بوک و توییتر است، اما استفاده از گوشی و تبلت برای دسترسی به این شبکه ها به طور چشمگیری در حال افزایش است.

۴۶ درصد از افرادی که در این تحقیقات شرکت کرده اند می گویند از گوشی های خود برای آنلاین شدن استفاده می کنند که ۹ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. ۱۶ درصد هم از تبلت برای این کار استفاده کرده اند که سه درصد نسبت به سال قبل بیشتر است

به گزارش فارس علاوه بر این فیس بوک کماکان محبوب ترین شبکه اجتماعی در امریکاست و استفاده از آن در این کشور ۱۰۴۷ درصد بیشتر شده است. این در حالی است که هشدار در مورد مشکلات امنیتی و نقض حریم شخصی کاربران فیس بوک کماکان ادامه دارد. بعد از فیس بوک محبوب ترین شبکه اجتماعی آمریکا Pinterest نام دارد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-12-07 09:03

افزودن دیدگاه جدید