کدخبر :4671 پرینت
28 آبان 1391 - 11:01

بزودی فروشگاه‎های زنجیره ای همراه اول افتتاح خواهد شد

متن خبر

سرپرست روابط عمومی همراه اول در آخرین روز نمایشگاه تله‌کام 2012 طی یک نشست خبری، عملکرد اپراتور اول را در نمایشگاه امسال مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهندس حمیدرضا آقاجانی، با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال همراه اول با شرکت‌های جیرینگ، مبین نت و خدمات اول مبین در سالن 7 حضور داشت، اظهار داشت: در تله‌کام 2012 استقبال خوبی از سالن اختصاصی همراه اول صورت گرفت و ما توانستیم سرویس‌های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.
آقاجانی با اشاره به تنوع سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول در نمایشگاه گفت: این خدمات توسط چهار شرکت اصلی "پردیس اول"، "مبین وان" ، "تله پرومو" و "همکاران ره پویان همتا" ارائه شد.
وی افزود : یکی از سرویس‌های ارائه شده در نمایشگاه، سرویس "قاصدک" نام دارد که از طریق این سرویس تعامل دو طرفه بصورت آنلاین بر بستر SMS ایجاد می‌شود.
آقاجانی یکی دیگر از سرویس‌های مهم ارائه شده در نمایشگاه تله‌کام 2012 را سامانه جامع  USSD اعلام کرد که از طریق آن تمامی خدمات همراه اول با کد دستوری #111* قابل ارائه است.
وی در ادامه با اعلام اینکه بزودی فروشگاه های زنجیره ای همراه اول افتتاح خواهد شد، گفت:  نمونه کوچکی از این فروشگاه در سالن همراه اول وجود دارد که در آن محصولات همراه اول از جمله گوشی و سیم کارت و ... به فروش می‌رسد.
 انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.