کد مطلب: 

4653

همراه اول از خردادماه سال آینده برای ارائه‎ی نسل سوم آماده است

همراه اول از خردادماه سال آینده برای ارائه‎ی نسل سوم آماده است

معاون فنی و مهندسی همراه اول، اظهار داشت: تغییرات فرکانس ناشی از نوسازی شبکه انجام شده و فقط اجرای آن منوط به اخذ مجوزهای رسمی است؛ بعبارت دیگر تا خردادماه سال آینده تمام زیرساخت‎های لازم جهت ارائه‎ی نسل سوم تلفن همراه مهیا می‌شود.

 

به گزارش سیتنا، مهندس دهقان معاون فنی و مهندسی همراه اول در حاشیه‎ی نمایشگاه ایران تله‌کام 2012 با اشاره به ادامه عملیات نوسازی شبکه‎ی همراه اول، گفت: برنامه‎ی نوسازی شبکه‎ی همراه اول در دو لایه‎ی core و رادیویی از اواسط سال 90 آغاز شد که در بخش core تقریبا 80 درصد سوئیچ های قدیمی و 100 درصد شبکه‎ی 22 استان کشور نوسازی شده است.

دهقان با اشاره به نوسازی شبکه‎ی همراه اول در بخش رادیویی نیز، گفت: از مجموع 363 بی اس سی کشور 287 بی اس سی به شبکه‎ی جدید انتقال یافته و تعداد مابقی تا یک ماه دیگر منتقل می‌شود.

دهقان یکی از مهمترین ویژگی های این عملیات نوسازی را حفظ کیفیت عنوان کرد و گفت: مشترکین در جریان این عملیات نوسازی احساس نکردند که شبکه در حال نوسازی است و خدمات مورد نظر خود را براحتی دریافت کردند.

وی در پایان با اشاره به شبکه‎ی همراه اول یادآور شد: در بخش شبکه مشکل خاصی وجود ندارد و برنامه‎ی اصلی از این پس گسترش و ارتقاء نرم افزارها و Application ها خواهد بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-15 17:36

افزودن دیدگاه جدید