کدخبر :4625 پرینت
23 آبان 1391 - 10:50

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: مخابرات باید یک بنگاه اقتصادی باشد

متن خبر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: مخابرات نباید فقط یک اپراتور باشد، بلکه باید یک بنگاه اقتصادی باشد که دغدغه آن خدمات، کانون توجه آن مشتری و بحث هزینه ، درآمد و سودآوری از مسایل مهم آن باشد.

 

به گزارش سیتنا، مهندس پوررنجبر در انتهای فاز نخست از پروژه تغییر و تحول در شرکت مخابرات ایران، قدم اول برای تغییر و تحول را روشن بودن صورت مساله و موضوع دانست و گفت: باید قدم اول که موضوع تغییر و تحول است را به خوبی برداریم تا بتوانیم قدم های بعدی را با موفقیت طی کنیم.

 

مهندس پوررنجبر شرط لازم کسب و کار را وجود یک شبکه به روز و کارا عنوان کرد و افزود یک شبکه سالم شاخص هایی دارد که کارشناسان این حوزه باید این شاخص ها را به خوبی شناسایی، پیاده سازی و ارزیابی کنند.

 

وی ادامه داد: به دنبال کارآمد کردن مخابرات هستیم؛ از این رو ، باید علاوه برفعالیت در بخش شبکه در حوزه کسب و کار و بازاریابی هم کار کنیم.

 

وی با اشاره به گستردگی بحث تغییر و تحول در مخابرات، خاطرنشان کرد: مخابرات باید یک بنگاه اقتصادی باشد که دغدغه آن خدمات، کانون توجه آن مشتری و بحث هزینه ، درآمد و سودآوری از مسایل مهم آن باشد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، برند مخابرات را یک پدیده مهم و شاخص در ایران و جهان توصیف کرد و افزود: شناخته بودن برند مخابرات در جهان یک فرصت است که باید از آن استفاده و حتی آن را ارتقاء دهیم.

 

مهندس پور رنجبر، پروژه تغییر و تحول در مخابرات ایران را یک کار بزرگ ارزیابی کرد و گفت: تغییر و تحول در مخابرات یک کار عظیم است که تقریباً در هیچ زمان در ایران و حتی در جهان به این گستردگی اتفاق نیفتاده است.

 

وی استفاده از مشاوره را در سفر تغییر و تحول لازم دانست و گفت: در تمام مواردی که در مخابرات می خواهیم پیشتازانه فعالیت کنیم باید هم مشاوره نظری و هم مشاوره اجرایی داشته باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.