کد مطلب: 

4601

اموات خود را مجازی زیارت کنید!

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در حال آماده سازی نرم افزاری است که افراد بتوانند متوفی خود را به صورت مجازی زیارت کنند.

 

به گزارش سیتنا، مجتبی کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مشاور طرح فاز سوم باغ رضوان مشخص شده است و طرح آن تا پایان سال جاری ارایه می‌شود، اظهار کرد: عملیات اجرایی فاز سوم سال آینده آغاز می‌شود و با پیش‌بینی‌های انجام شده عملیات اجرایی ظرف مدت دو سال به پایان خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه فاز سوم باغ رضوان با مساحت 50 هکتار احداث می‌شود، افزود: فاز سوم باغ متناسب با فرهنگ مردم در محلات مختلف طراحی شده است و دارای بلوک‌های کوچکتری خواهد بود که تعدادی از آنها به خانواده‌ها و تعدادی دیگر به محله‌ها تعلق می‌گیرد.

 

باغ رضوان اصفهان تا 10 سال آینده گنجایش دارد

 

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از سال 63 تاکنون 110 هزار متوفی در باغ رضوان اصفهان دفن شده‌اند، ادامه داد: باغ رضوان تا 10 سال آینده ظرفیت پذیرش متوفی را خواهد داشت.

 

کاظمی ترافیک سنگین در خیابان‌های منتهی به باغ رضوان را از مهم‌ترین مشکلات آرامستان اصفهان عنوان کرد و افزود: هم‌چنین تراکم زیاد جمعیت با توجه به کمبود فضای سبز از دیگر مشکلات این مکان است.

 

وی با بیان اینکه تلاش شده امکانات رفاهی برای شهروندان در نظر گرفته شود، تاکید کرد: سال گذشته بازارچه خدماتی در ورودی بلوار رضوان افتتاح شد تا مایحتاج مورد نیاز مردم تامین شود و هم چنین با راه اندازی درگاه الکترونیکی آرامستان اصفهان در سایت خدمات الکترونیکی شهرداری اصفهان افراد می‌توانند خدمات لازم برای مجالس را هماهنگ کنند.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه به علت فضای سبز مناسب و خدمات رفاهی در فاز یک قیمت قبور بیشتر از فاز دو می‌باشد، اضافه کرد: گران‌ترین قبور در فاز یک و از قطعات 1 تا 10 است که قیمتی بالغ بر سه میلیون تومان دارد و این درحالی است که در باغ رضوان با تایید شهرداری قبوری هم به صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

 

کاظمی تصریح کرد: حمل و نقل متوفیان از شهر اصفهان به باغ رضوان به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-11 11:48

افزودن دیدگاه جدید