کدخبر :4598 پرینت
21 آبان 1391 - 09:55

کشف ۵۰ ایمیل حاوی پیشنهادهای رابطه جنسی از رئیس سازمان سیا

متن خبر

در تازه ترین خبر از رسوایی جنسی رئیس سازمان سیا، شب گذشته مشخص شد که وی در ایمیل های رد و بدل شده با معشوقه خود ، از رابطه جنسی پنهانی با او صحبت کرده بود.

 

به گزارش سیتنا، افکار نیوز نوشت: دیوید پترائوس، روز جمعه پس از اینکه خیانت به همسرش را با برقراری رابطه جنسی با پئول برادول فاش ساخت، از سمت خود استعفا کرد. پلیس فدرال آمریکا، ۵۰ ایمیل حاوی پیشنهادهای رابطه جنسی نامشروع به زن نویسنده ۴۰ ساله را کشف کرد.

این ژنرال آمریکایی که رهبری جنگ در افغانستان را برعهده داشت، با پائول برادول، زندگی نامه نویس آمریکایی زمانی وارد رابطه شد که این زن برای نوشتن کتابی از سرگذشت دیوید پترائوس اظهار علاقه کرد. رابطه نزدیک این دو زمانی شکل گرفت که خانم نویسنده در سال ۲۰۰۶ چند ماه را به بهانه نوشتن کتاب با پترائوس گذراند.

رونالد کسلر، کارشناس مسائل امنیتی گفت: ایمیل های کشف شده دیوید پترائوس حاوی مطالبی در زمینه ارتباط جنسی بوده است.

این خانم شوهردار که صاحب دو فرزند نیز است، ژانویه سال جاری برای ارائه توضحاتی در مورد کتاب خود به تلویزیون آمریکا رفت و این در حالی بود که شوهر وی از حاضران آن مصاحبه بود. او در آن مصاحبه اعلام کرد که با ژنرال مستعفی آمریکا زمانی نزدیک تر شد که با هم به افغانستان رفته بودند.

"این سفر فرصتی بود برای من تا با او مصاحبه کنم. او قرار بود مرا آزمایش کند ولی درنهایت این ما بودیم که این آزمایش را به پایان رساندیم. او یک فرد پرانرژی است."

دیوید پترائوس بعد از اینکه رهبری ارتش آمریکا در افغانستان و عراق را به پایان رساند به عنوان رئیس سازمان سیا انتخاب شد.

مقامات آمریکایی روز گذشته اعلام کردند که اولین ایمیل پترائوس به خانم نویسنده در بهار امسال فرستاده شده بود. اعتقاد پلیس فدرال بر این است که ارتباط این دو نفر با یکدیگر به صورت تصادفی بوده درحالیکه می دانستند این مسئله یک نقض امنیتی است. در ادامه، ترس از در معرض خطر بودن پترائوس، باعث پیگیری ایمیل های او شد که منجر به کشف ایمیل های دیگری شد. در ایمیل ها ارسالی از سوی ژنرال سیا، وی تاکید کرده بود که همچنان به دنبال ارتباط جنسی با این خانم است.

پائول برادول، زن نویسنده، بعد از اینکه، پترائوس رئیس سازمان سیا شد، گاهی اوقات با او ارتباط داشته است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.