کد مطلب: 

4514

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به کار خود پایان داد

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها به کار خود پایان داد

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد و جمعی از مدیران مسوول نشریات و اصحاب رسانه به کار خود پایان داد.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، مراسم اختتامیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها روز شنبه – 13 آبان - با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جعفر محمد زاده معاون امور مطبوعاتی وزیر ارشاد، پدرام پاک آیین مدیر کل مطبوعات خبرگزاریهای داخلی ، مدیران مسوول نشریات و خبرگزاری‎ها ، اهالی مطبوعات و علاقه مندان به عرصه رسانه در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار شد.

برنامه پایانی نمایشگاه مطبوعات پس از هفت روز برپایی، امروز با استقبال گسترده اهالی رسانه، بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این حوزه برگزار شد. در این مراسم  برترین غرفه ها، برترین رسانه ها و برترین عکاسان شهروند این نوزدهمین  مطبوعات  و خبرگزاری هامعرفی شدند. همچنین مهمانان خارجی دعوت شده به دومین اتحادیه مطبوعات جهان اسلام در این مراسم حضور داشتند.

در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها دو هزار و 380 رسانه در 830 غرفه مستقر در شبستان مصلای امام خمینی (ره) حضور داشتند.

نمایشگاه امسال با شعار "کلام صادقانه، نگاه منصفانه" برپا شد؛  همچنین در نمایشگاه امسال 31 استان هر کدام با 50 نشریه حضور دارند که در مجموع در بخش مطبوعات استان ‌ها دو هزار و 380 نشریه حضور داشتند.

در بخش بین‌الملل نمایشگاه نیز مانند سال گذشته 50 غرفه طراحی شده است که تا کنون 30 کشور حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند و حدود 80 روزنامه‌نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در نمایشگاه حضور داشتند.

همچنین دومین اجلاس سالانه اتحادیه مطبوعات و خبرگزاری های جهان اسلام در روزهای نهم و دهم آبان ماه  باحضور وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی و ارایه گزارشی درباره عملکرد اتحادیه در طول یکسال گذشته توسط محمد جعفر محمد زاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-11-03 17:48

افزودن دیدگاه جدید