کد مطلب: 

4481

ارائه‎ی قانونمند نخستین سریال ایرانی در فضای مجازی

ارائه‎ی قانونمند نخستین سریال ایرانی در فضای مجازی

نخستین سریال اینترنتی ایران از 10 آبان ماه، یکشنبه ها و چهارشنبه ها در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش سیتنا، " نفوذ " عنوان نخستین سریال فضای مجازی ایران است که با همکاری مؤسسه فرهنگی رسانه ای آفتاب، توسط مؤسسه سینمایی بهاران فیلم تولید شده است.
فصل نخست این سریال در 10 قسمت 9 دقیقه ای ساخته شده است که به موضوع جوانان و اینترنت می پردازد و با قالبی پلیسی-جاسوسی، ماجرایی پر کشش و جذاب را برای بینندگان روایت می‎کند. (خلاصه داستان: مهرنوش دختری جوان و فعال درفضای اینترنت است که مورد هک و اخاذی قرار گرفته است و در نهایت از دوست خود بهار کمک می خواهد، بهار که برنده مدال طلای المپیاد رایانه است تلاشی برای بازپس گیری اطلاعات مهرنوش آغاز می کند که همین امر به ماجرایی پیچیده می انجامد.)

پخش این سریال توسط سایت www.3rial.tv انجام خواهد شد. این سایت از 2 آبانماه فعالیت خود را آغاز می‎نماید و شامل بخش‎های مختلفی چون: فیلم ها و عکس‎های پشت صحنه، عکس‎های صحنه، اخبارمربوط به فیلم، مصاحبه با عوامل و بازیگران، نظرسنجی از مخاطبین و مسابقه می‎باشد.

 

لازم به ذکر است پخش قسمتهای این مجموعه از تاریخ 10 آبانماه 1391 بر روی این سایت آغاز خواهد شد و مخاطبین اینترنت می‎توانند آن را مشاهده و یا دانلود نمایند. هر هفته 2 قسمت از این مجموعه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه در دسترس قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-30 20:38

افزودن دیدگاه جدید