کد مطلب: 

4471

پاک آیین: سامانه‎ی اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه‎های مکتوب می‎شود

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: راه اندازی سامانه اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه های مکتوب می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، "پدرام پاک آیین" درباره چگونگی برگزاری این نمایشگاه، افزود: امسال نیز همانند سال گذشته بن خرید مطبوعات به علاقمندان به رسانه ها ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: نگارستان مطبوعات، نمایشگاه آثار گرافیکی در طی سه دهه گذشته، موزه مطبوعات، ساخت 10 عدد سردیس چهره های فرهنگی همچون شهید آوینی، مرحوم کیومرث صابری و شهید شاهچراغی از جمله بخش های جدید در برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ایجاد غرفه عکاسی شهروندی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات اشاره و بیان کرد: مردم عکس های خود را از نمایشگاه به این غرفه تحویل داده و در نهایت برترین عکس ها انتخاب و از عکاسان در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

پاک آیین یادآور شد: همچنین غرفه سامانه اشتراک مطبوعات نیز نوآوری جدیدی در نمایشگاه محسوب می شود و مردم و علاقمندان به ماهنامه ها با 50 درصد تخفیف ارائه شده از سوی وزارت ارشاد مشترک رسانه مورد علاقه خود خواهند شد.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 13 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-29 19:48

دیدگاه‌ها

تصویر ولی رنجبر
بصورات انلاین دردسترس باشد
ارسال شده توسط ولی رنجبر در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید