کدخبر :4471 پرینت
08 آبان 1391 - 19:48

پاک آیین: سامانه‎ی اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه‎های مکتوب می‎شود

متن خبر

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: راه اندازی سامانه اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه های مکتوب می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، "پدرام پاک آیین" درباره چگونگی برگزاری این نمایشگاه، افزود: امسال نیز همانند سال گذشته بن خرید مطبوعات به علاقمندان به رسانه ها ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: نگارستان مطبوعات، نمایشگاه آثار گرافیکی در طی سه دهه گذشته، موزه مطبوعات، ساخت 10 عدد سردیس چهره های فرهنگی همچون شهید آوینی، مرحوم کیومرث صابری و شهید شاهچراغی از جمله بخش های جدید در برگزاری این دوره از نمایشگاه است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ایجاد غرفه عکاسی شهروندی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات اشاره و بیان کرد: مردم عکس های خود را از نمایشگاه به این غرفه تحویل داده و در نهایت برترین عکس ها انتخاب و از عکاسان در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

پاک آیین یادآور شد: همچنین غرفه سامانه اشتراک مطبوعات نیز نوآوری جدیدی در نمایشگاه محسوب می شود و مردم و علاقمندان به ماهنامه ها با 50 درصد تخفیف ارائه شده از سوی وزارت ارشاد مشترک رسانه مورد علاقه خود خواهند شد.

نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 13 آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

بصورات انلاین دردسترس باشد

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.