کد مطلب: 

4462

شرکت تلفن ثابت ایران تشکیل شد

شرکت تلفن ثابت ایران تشکیل شد

بر اساس احکام صادر شده از سوی رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، مهندس پور رنجبر ، محمد فرقانی ، علی کارگزار ، ناصر یوسف پور و غلامرضا شیدایی به سمت اعضای هیأت مدیره شرکت تلفن ثابت ایران ( FCI) انتخاب شدند.

 

به گزارش سیتنا، در این احکام خواسته شده است که اعضای هیأت مدیره، نسبت به برنامه ریزی و عملیاتی نمودن سیاست های کلان شرکت متبوع، جدیت و تلاش نمایند. همچنین براساس ابلاغیه دکتر سید هاشمی، رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، سیاست های کلان شرکت مذکور در 10 بند ابلاغ شد.

 

در این ده بند ، بررسی و تحلیل نقاط قوت و ضعف ساختار سازمانی ، تدوین و پیشنهاد برنامه استراتژیک و راهبردی 5 ساله ، توسعه و بهینه سازی ظرفیت شبکه ثابت و دیتا ، بکار گیری نسل های جدید شبکه های مخابراتی ، تعامل و همکاری هدفمند با MCI ابلاغ گردیده است.

 

همچنین، در پنج بند بعدی این ابلاغیه، برنامه ریزی و اجرای سیاست های بازاریابی ، حداکثر سازی منافع سهامداران ، جذب و نگهداری منابع انسانی متعهد و توانمند ، ارزیابی فنی و اقتصادی طرح ها و سرمایه گذاری های توسعه و بررسی و اصلاح فرایندهای شرکت و روش های انجام کار و بهبود مستمر آنها مطالبه شده است. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-29 10:44

افزودن دیدگاه جدید