کد مطلب: 

4445

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‏‎های خبری گشایش یافت

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‏‎های خبری گشایش یافت

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات، خبرگزاری‎ها و پایگاه‎های اطلاع رسانی با حضور "سید محمد حسینی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای امام خمینی(ره) گشایش یافت.

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی، اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در  آیین افتتاحیه این رویداد بزرگ رسانه ای شماری از مسوولان کشوری، جمعی از مدیران مسوول نشریات و خبرگزاری‎ها و میهمانان خارجی و اهالی مطبوعات و رسانه های کشور نیز حضور داشتند.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها با هدف همگرایی رسانه ها و ایجاد نگاه تخصصی به مطبوعات و رسانه ها با حضور دو هزار و 380 نشریه از سراسر کشور برپا شده است.

این نمایشگاه در سه بخش مطبوعات، خبرگزاری های رسمی و پایگاه های اطلاع رسانی با شرکت 31 استان برگزار شده است. 830 غرفه و در مساحت 58 هزار مترمربع شامل 52 هزار مترمربع فضای داخلی و مسقف برپاست.

در بخش بین الملل این نمایشگاه 50 غرفه طراحی شده که تاکنون 30 کشور برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و حدود 80 روزنامه نگار و خبرنگار از کشورهای مختلف جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

در ایام برگزاری این رویداد بزرگ مطبوعاتی قرار است از 10 عنوان کتاب های تخصصی و جدید حوزه رسانه رونمایی شود.

راه اندازی موزه روزنامه نگاری، طراحی و انتشار تمبر مطبوعات و ارایه پنج میلیارد ریال بن خرید مطبوعات به بازدیدکنندگان نیز از جمله برنامه های جانبی نمایشگاه نوزدهم خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها از هفتم تا سیزدهم آبان ماه جاری در مصلای تهران برپاست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-28 14:22

افزودن دیدگاه جدید