کدخبر :4434 پرینت
05 آبان 1391 - 20:25

برای ارتقا دادن ویندوزتان به ویندوز ۸ دنبال چه دلیلی می گردید؟

متن خبر
مایکروسافت بالاخره آخرین نسخه از پلت فرم ویندوزش را منتشر کرد. ویندوز 8 هم اکنون در آمریکا منشر شده و با پرداخت 40 دلار می توان ویندوز 7 را به 8 ارتقا داد.
به گزارش سیتنا، بهبود عمر باتری، سریعتر بوت شدن و درگیر شدن کمتر فضای حافظه می تواند انگیزه های خوبی برای پرداخت این 40 دلار باشد. اگر شما هم به دنبال دلیل قابل قبولی برای ارتقا دادن ویندوز 7 خود به ویندوز 8 می گردید ، مایکروسافت چند مورد خوب را یاد آور شده است. 
در کنفرانس خبری راه اندازی ویندوز 8 که در نیویورک سیتی برگزار شد، استیون سینوفسکی، رئیس بخش مربوط به ویندوز 8 گفت به محض ارتقا ویندوز خود این تاثیرات را مشاهده می کنید: افزایش 13 درصدی عمر باتری،سریعتر بوت شدن کامپیوتر تا 45 درصد و میزان کمتر درگیری حافظه. فقط افزایش کارایی و عملکرد دستگاه به اندازه کافی اغوا کننده هست که بتواند شما را مجبور به یادگیری حرکات لمسی اینترفیس جدید این ویندوز نماید. بنابراین اگر به دنبال انگیزه خوبی برای ارتقای ویندوزتان می گردید همین ها کفایت می کند.
علاوه بر فروش این ویندوز در آمریکا، Windows Store نیز درهای مجازی اش را به روی کاربران باز کرده و به گفته مایکروسافت اپلیکیشن های زیادی هم در آن موجود است. اما بزرگترین سوالی که باقی ماند این است: این ویندوز با چه سرعتی رشد خواهد کرد و چه تعداد توسعه دهنده ، پلت فرم جدید مایکروسافت را با آغوش باز می پذیرند؟
این نرم افزار تا کنون 1.24 میلیارد ساعت تست را پشت سر گذاشته و بیش از 1000 کامپیوتر جدید برای کار با ویندوز 8 تایید شده اند.
 به هر حال اگر درحال ارتقا دادن ویندوزتان هستید بهتر است به سایت مایکروسافت سری بزنید.
منبع: خبرآنلاین از Digitaltrends
نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.