کدخبر :4401 پرینت
01 آبان 1391 - 18:44

دعوت به مهمانی به شرط برنده شدن شماره تلفن همراه!

متن خبر

مشغول کارید و تلفن همراهتان زنگ می‌خورد و شماره از خط تلفن ثابت به شما می‌گوید شماره تلفن شما در قرعه کشی شرکت فلان برنده جایزه شده و شما آخر هفته با همراه خود و هزینه رایگان پذیرایی به آدرس ذکر شده به مهمانی شرکت دعوت می‌شوید و به شما تاکید میشد که در این مهمانی بازهم شاهد قرعه کشی و جوایز ارزنده خواهید بود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، چنین تلفنی کمی مشکوک است و این فکر که چرا باید شماره خط تلفن همراه در قرعه‌کشی که در جریان برگزاری‌اش نبودید، برنده شده باشد و با هزینه‌ای رایگان پذیرایی شوید؟ متصدی پاسخگویی این شرکت گفته که این شرکت ثبت شده است و بر اساس رندم شماره‌های با کد مورد نظر تماس گرفته شده است و پس از ورود به مراسم دوباره شماره‌ها قرعه کشی می‌شوند جوایزی ارزنده در نظر گرفته شده است.

 

صحت این موضوع و یا اطمینان به تماس‌های دریافتی اینچنینی، مشخص نیست و بسیاری از مشترکان می‌پرسند که پس از یک تماس تلفنی و نام بردن جوایز ارزنده، اطمینان حاصل کنند یا خیر؟

 

پیش از این مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران به ایسنا در باره مجوز در اختیار داشتن شماره‌ها به شرکت‌ها و افراد از سوی مخابرات ایران گفته بود: شماره‌های در دست این شرکت‌ها بدون نام است و این شرکت‌ها تنها مجوز ارسال پیامک به مشترکان را دارند و مشکل دیگری دراین‌باره ایجاد نخواهد شد.

 

متاسفانه در سال‌های‌ اخیر کلاهبرداری و سودجویی توسط تلفن همراه ارسال پیامک و تماس در جهت برنده شدن جوایز بسیاری از هموطنان را دچار مشکل کرده است و باید مشترکین خود آگاه به تماس‌های دریافتی‌شان باشند چرا که بارها از سوی پلیس و اپراتورها در مورد مزاحمت‌های تلفنی هشدار داده شده است.

انتهای پیام

http://www.citna.ir

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.