کد مطلب: 

4345

"هاروارد مک دونالد" سایت دار شد

244839_810.jpg

برای اولین بار در ایران ، یک کتاب تحلیلی - توصیفی سفرنامه دارای سایت اختصاصی خود شد.

به گزارش سیتنا به نقل از عصرایران، «هاروارد مک دونالد» حاصل سفر «سید مجید حسینی»، به هشت ایالت کشور آمریکاست. «حسینی» که استاد فرهنگ‌و‌سیاست در دانشگاه تهران است، تجربۀ اجتماعی و مردم شناسی خود را در چهل‌ و یک فریم از ایالات شرقی آمریکا و در دو فریم از کشور کانادا که ایالت پنجاه ویکم آمریکا خوانده می‌شود، مکتوب نموده است. مهمترین فصول کتاب البته مربوط به ایالت بزرگ «نیویورک» است که متروپلیتن «نیویورک» هم در آن قرار دارد اما نویسنده از ایالت‌های: واشنگتن، پنسیلوانیا، ماساچوست، مین، کاناتیکت، ویرجینیا، هم بصورت گذرا عبور کرده و تک نگاری‌هایی در مورد هر یک در کتاب آورده است.
 
 همچنین «حسینی» بیش از 2000 عکس اختصاصی از سفر به هاروارد آورده است. و بیش از 200 قطعه از آن را در کتاب به چاپ رسانده که با توجه به قیمت کتاب بخشی از آن رنگی و قسمت دیگری سیاه‌ و سفید است. کتاب همچنین در فصول پایانی خود به شرح وضعیت زندگی، فرهنگ و سیاست در آمریکا و در نهایت اوضاع زندگی ایرانیان در آمریکا و کانادا می‌پردازد. 

کتاب هاروارد مک دونالد در زمان انتشار با استقبال خوب رسانه ها مواجه شد و در کوتاه مدت به چاپ دوم رسید.
اینک نویسنده سایت کتابش را نیز راه اندازی کرده است که در نوع خود اقدامی جالب توجه به شمار می رود.
در این سایت ، علاوه بر معرفی کتاب و نویسنده ، گالری عکس ها و ویدئوهای مربوطه نیز در دسترس قرار گرفته و به علاوه بازخوردهای انتشار کتاب در برخی رسانه ها نیز آمده است.
سایت ، طراحی جالبی دارد و از کلیشه های رایج دور شده است.

برای دیدن سایت "هاروارد مک دونالد" اینجا را کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-17 08:40

افزودن دیدگاه جدید