کد مطلب: 

4283

کودکان‌ بیشترین‌ بیننده‌ ماهواره!

یک پژوهشگر و روانشناس حوزه خانواده گفت: کودکان و نوجوانان بیشترین بیننده شبکه‌های بزرگسالان ماهواره هستند و در کنار خانواده بسیاری از برنامه‏‌های نامناسب برای گروه سنی خود را تماشا می‏‌کنند.
 
به گزارش سیتنا، «محمد بهشتی‎‏زاده» در جلسه "طرح طلبه مربی" که با موضوعیت «آسیب‎شناسی ماهواره» و به همت شبکه جوانان رضوی برگزار شد، افزود: باید بتوان کودکان و نوجوانان را با جنبه‌های زیبا و جذاب مباحث دینی آشنا کرد که در این میان روحانیت می‏‌تواند نقش به‏ سزایی داشته باشد.
 
وی با تشریح روش‏‌های رسیدن به هدایت غیرمستقیم کودکان و جوانان، افزود: شناخت و درک دنیای نوجوان، تحمل مواجهه با آسیب در هنگام کمک به او، همراهی و نمایش الگوهای متفاوت به این گروه سنی در این مسیر، گام‎های رسیدن به هدایت غیرمستقیم است.
 
بهشتی‏‌زاده ادامه داد: علوم تربیتی، روان شناسی و حوزه الهیات سه ضلع نگاه تربیتی طلبه‏‌های مربی است و باید در مسیر کمک به اقشار جامعه با توجه به این علوم گام برداشت.
 
این کارشناس ارشد روانشناسی با اشاره به این نکته که تا مرداد ماه سال جاری، تعداد شبکه‏‌های فارسی زبان ماهواره‌ای غیردولتی نزدیک به 45 شبکه اعلام شده است، تصریح کرد: بینندگان برنامه‏‎های علمی ماهواره‏‌ها کمتر از پنج درصدند.
منبع: ایسنا

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-10 20:00

افزودن دیدگاه جدید