کدخبر :4265 پرینت
18 مهر 1391 - 13:21

نحوه‎ی شارژ سیم کارت‎های اعتباری حجاج ایرانی اعلام شد

متن خبر

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، گفت: حجاج ایرانی در طول مراسم حج می‌توانند از طریق کارت بانکی و مراجعه به سایت اینترنتی اپراتورها نسبت به شارژ سیم‌کارت اعتباری خود اقدام کنند.

 

به گزارش سیتنا، حسن رضوانی افزود: مشترکان همراه اول درصورت نیاز به دریافت شارژ سیم‌کارت اعتباری می‌توانند به کمک رمز دوم کارت بانکی خود از طریق شماره 09990 و یا با استفاده از اینترنت و از طریق سایت این شرکت، سیم کارت خود را شارژ کنند.

 

وی اظهار داشت: خانواده‌های حجاج ایرانی مشترکان همراه اول می‌توانند در ایران از طریق شماره 09990 و مراجعه به اینترنت و سایت این شرکت و یا دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به خرید کارت شارژ اقدام کنند تا سیم‌کارت حجاج آنان به صورت خودکار شارژ شود.

 

رضوانی درباره امکان شارژ سیم‌کارت مشترکان ایرانسل گفت: مشترکان ایرانسل نیز می‌توانند از طریق سایت این شرکت و به کمک رمز دوم کارت بانکی نسبت به خرید کارت شارژ در عربستان اقدام کنند و علاوه بر آن خانواده‌های حجاج ایرانی مشترکان ایرانسل می‌توانند در ایران، شارژ مورد نیاز حجاج را تهیه و از طریق کد # شماره تلفن زائر *کد شارژ خریداری شده *141* آن را برای حجاج خود فعال کنند.

 

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره نحوه اعلام مسدود کردن و جایگزین‌کردن سیم‌کارتهای مفقودی اپراتورهای اول و دوم و همچنین مشکلات مربوط به سیم‌کارتهای با پیش شماره 910 گفت: زائرین می‌توانند درصورت مفقودشدن یا سرقت سیم‌کارت خود با هماهنگی مدیر کاروان برای مسدودکردن سیم‌کارت خود در شهر مدینه با شماره ارتباطی 0501572188 آقای میرزائی و در شهر مکه با شماره ارتباطی 0559016876 آقای مرادی از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 21 تماس بگیرند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.