کد مطلب: 

4260

دردسر 20 میلیون دلاری فیس‌بوک

شرکت فیس‌بوک پذیرفته است تا بابت نقض حریم خصوصی کاربران 20 میلیون دلار پرداخت کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، شرکت فیس‌بوک پیشنهاد کرده است تا به منظور ختم پرونده مربوط به تبلیغات "Sponsored Stories" مبلغ 20 میلیون دلار پرداخت کند.

 

این تبلیغات اوایل سال 2011 از سوی فیس‌بوک برای کاربران نشان داده شده و باعث شد تا نام و تصویر کاربرانی که این تبلیغ را لایک کرده‌ بودند در تبلیغات این برند معروف نشان داده شود.

 

کاربران فیس‌بوک هیچ امکانی برای جلوگیری از عدم انتشار نام و عکس‌های خود نداشتند و به همین رو گروه‌های نظارتی این امر را ناقض قوانین حریم خصوصی دانسته و از این شبکه اجتماعی شکایت کردند.

 

به گزارش سایت خبری مش‌ابل، اکنون شرکت فیس‌بوک گفته است که به ازای هر کدام از 125 میلیون کاربری که از این تبلیغ متاثر شده‌اند مبلغی تا 10 دلار پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-10-09 08:24

افزودن دیدگاه جدید