کد مطلب: 

4142

کم فروشی به سبک اپل!

اپل در پاسخ به اعتراض های کاربران در خصوص سائیدگی‎‏ها و خش‎‏‏های روی دستگاه‎‏های آیفون 5 اظهار کرد: این موضوع  کاملاً عادی است.
 
به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، کاربران در انجمن‏‎های بحث (فروم‏ها) خدمات پس از فروش شرکت اپل ابراز کردند که شرکت از قبل می‏دانسته که تلفن‏ های جدید به آسانی خش برمی دارند.

حتی بعضی‏‎ها می‏‎گویند که دستگاه تلفن‏شان قبل از اینکه به دستشان برسد توسط لایه محافظی که روی دستگاه کشیده شده، آسیب دیده است.

یکی از کاربران می‏‎گوید: بلافاصله پس از اینکه جعبه را باز کردم، متوجه شدم دو خراش ریز بر روی تلفن من وجود دارد و یک سائیدگی بر روی لوگوی اپل. همان‏جا توانستم آن را عوض کنم. سپس وقتی کالای تعویضی را گشودم، چند سائیدگی بزرگ روی قاب پشتی تلفن پیدا کردم.

مدلی که بیشترین اعتراض را برانگیخته، مدل سیاه‏رنگ است، با لایه آلومینیومی در قسمت تحتانی که به خوبی به چشم می‏ آید. با وجود این مدل سفید رنگ آن نیز ضعیف و آسیب‏ پذیر به نظر می رسد.

شرکت آی فیکس ایت یا بهتر است بگوئیم دختر خردسال یکی از محققان این شرکت! آزمایش‏های لازم را بر روی تلفن‏ ها انجام داده و به این نتیجه رسیده است که روی دستگاه‏های تلفن خیلی راحت خش می‏افتد.

اما هنگامی که یکی از صاحبان این تلفن‏ ها با شرکت تماس گرفت که در این خصوص چه باید کرد؟ پاسخ نسبتاً تحقیرآمیزی از یکی از معاونان ارشد بازاریابی به نام فیل شیلر دریافت کرد.
بنا به گزارش یکی از سایت های تکنولوژی، شیلر به این سؤال این‏چنین پاسخ داده است: هر محصولی که مورد استفاده قرار می‏گیرد، این امکان را دارد که خش بردارد یا سائیده شود و رنگ طبیعی نقره‏ ای خود را نشان دهد این امری کاملاً عادی است.

این دیگر عادت دیرینۀ مشتریان اپل شده است که در مورد بازیچه‏ های تازه به بازار آمده خود شکوه کنند و از سوی دیگر نادیده گرفتن این گلایه‏ ها از سوی اپل نیز تبدیل به عادتی دیرینه شده است.

جنجال اخیر می‏‎تواند خبر خوبی حداقل برای سازندگان جعبه ‏های محافظ باشد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-28 19:46

افزودن دیدگاه جدید