کد مطلب: 

4036

هنرپیشه‎ی زن فیلم موهن "معصومیت مسلمانان" از یوتیوب شکایت کرد+عکس

هنرپیشه‎ی زن فیلم موهن "معصومیت مسلمانان" از یوتیوب شکایت کرد+عکس

یک هنرپیشه‎ی زن که در فیلم موهن "معصویت مسلمانان" بازی کزده است، از فیلم ساز این فیلم به دلیل دروغ و تلبیس شکایت  و از دادگاه خواست تا یوتیوب را مجبور به بلوکه کردن تبلیغ این فیلم کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از شفقنا، وکیل سیندی لی گارسیا با رجوع به دادگاه در لس آنجلس در روز چهارشنبه شکایت موکل خود از ناکولا باسلی سازنده‎ی فیلم را که در حال حاضر در خفا به سر می برد ارائه کرد.

 

وکیل گارسیا گفت که موکل او از محتوای ضد اسلامی فیلم بی خبر بوده و در نسخه‎ی فیلم نامه که او دریافت کرده بوده هیچ اثری از نوشته های ضد اسلامی و یا اثری از نوشته  علیه پیامبر اسلام نیوده است.

 

او اعلام کرده است که تصورش این بوده در فیلمی مربوط به تاریخ مصر با عنوان "جنگجویان صحرا" بازی می کند ولیکن پس از فیلم برداری محتوا و دیالوگ فیلم به مضمونی ضد اسلامی و بر علیه حضرت و محمد [ص]  تغییر کرده است.

 

یوتیوب تاکنون از مسدودسازی و برداشتن تبلیغ این فیلم موهن خودداری کرده است اما گفته است متن شکایت را بررسی می کند.

 

موکل گارسیا فیلم را بسیار بد و شایسته‎ی انتقاد دانسته و گفته است اقدام یوتیوب حریم و چهره‎ی موکل او را مخدوش ساخته است.

 

یادآور می شود فیلم سرتاپا اهانت و دروغ "معصومیت مسلمانان" موجب خشم و اندوه مسلمانان سراسر جهان شده است و موجی از اعتراض جهانی علیه دست اندرکاران و حامیان این فیلم شیطانی را برانگیخته است.

 

آخرین خبر حاکی است که دادگاه تا کنون با درخواست این زن هنرپیشه درباره‎ی برداشتن تبلیغ فیلم از یوتیوب مخالفت کرده است و دلیل آن را بی اطلاعی تهیه کننده از طرح شکایت عنوان کرده است!

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-21 05:03

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
سلام این یک ازمایش وامتحان برای امت اسلام هست وامیدوارم هممون ازاون سربلند فارق بشیم و رحمه للعالمین شفاعتمون بکنه/راستی میدونید رحمه للعالمین چه کسیه/همون پیامبریه که امروز همه به توهینی که به ایشان شده اعتراض میکنند/یعنی به شفاعت ایشان همه خلایق و افریده های خداوند بخشیده میشوند/السلام علیک یا رسول الله یا رحمه للعالمین/ای بهترین افریده ی خدا شفاعتمان کن.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر M.SH.M.2
سلام/به جای اینکه به مقدسات توهین بکنند ببینند خودشون تابع چه دینی هستند/اصلا بویی از قوانین وقواعد دینشون بردن/چرادر بین 124هزار پیامبر با حضرت محمد مشکل دارند و به ایشان اهانت میکنند/چون دین ازادی و بخشندگی را اورده/پیشنهاد میکنم با دین اسلام اخرت خودتون را بسازید نه با توهین به رسول خدا وکتابی که شرح تفسیرش از بدو تولد زمین تا فردای روز رستاخیز با دلیل و برهان اشنامون می کنه.
ارسال شده توسط M.SH.M.2 در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید