کد مطلب: 

3959

معاونت بازاریابی و فروش در شرکت‎های مخابرات استانی ایجاد می‎شود

معاونت بازاریابی و فروش در شرکت‎های مخابرات استانی ایجاد می‎شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: به منظور تغییر رویکرد تقاضا محوری به مشتری مداری، معاونت بازاریابی و فروش در شرکت مخابرات استان‎ها ایجاد می‎شود.

 

به گزارش سیتنا، مهندس "پور رنجبر" اظهار داشت: بنا بر پیشنهاد اینجانب و تصویب هیأت مدیره، معاونت بازاریابی و فروش با تجمیع ادارات و واحدهایی که در ارتباط با مشتریان فعال هستند تشکیل و امور مربوط به مشتریان با سرعت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: کشش بازار در بخش ICT بالاست و ما تاکنون نتوانسته ایم این بازار بالقوه را در اختیار بگیریم.

وی افزود: پس از خصوصی سازی و ورود شرکت مخابرات ایران به بازار سهام، لزوم ایجاد معاونت بازاریابی و فروش در راستای برقراری ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان، افزایش درآمد حاصل از خدمات، بررسی و پیش بینی بازار و نیازهای مشتریان به منظور ارایه سرویس ها و خدمات جدید با توجه به موقعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه و مشتریان بومی ، بررسی واکنش بازار نسبت به سرویس ها به منظور تدوین برنامه آینده‎ی شرکت و همچنین رصد نقاط قوت و ضعف رقبای موجود و رقبای آینده و تأثیر آن بر تنوع و حجم ارایه خدمات و سرویس ها بیش از پیش ضروری بنظر می‎رسد.
 

گفتنی است معاونت بازاریابی و فروش و خدمات مشتریان پس از خصوصی سازی در شرکت ارتباطات سیار ایجاد و راه اندازی شده است.
انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-15 06:53

افزودن دیدگاه جدید