کد مطلب: 

3928

همه چیز در مورد آیفون 5 + تصاویر

اکنون درست زمانی است، که مردم زیادی در انتظار لحظه به وقوع پیوستنش بودند، ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۲، ساعت ۹٫۳۰ دقیقه سان فرانسیسکو، کنفرانس مطبوعاتی اپل و معرفی آخرین دستاورد این کمپانی Apple iPhone 5!

 

به گزارش سیتنا به نقل از سرویس علمی «انتخاب»، نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون از آخرین مدل آن بلندتر، نازک تر و سبک تر است.

شرکت آمریکایی اپل چهارشنبه با رونمایی از گوشی تلفن همراه آیفون ۵ اعلام کرد، بلندتر بودن این گوشی نسبت به نمونه های قبلی باعث می شود اپلیکیشن های بیشتری در صفحه نمایشگر آن در دسترس باشد.

بنابر اعلام اپل، گوشی جدید ۱۸ درصد نازک تر و ۲۰ درصد سبک تر از گوشی آیفون ۴ اس است.

به رغم بزرگ تر شدن صفحه نمایشگر آیفون جدید، این صفحه همچنان انواع مشابه تولید شده به وسیله شرکت های نوکیا و سامسونگ کوچک تر است.

عرضه گوشی جدید قرار است از ۲۱ سپتامبر آغاز شود.

به نظر می رسید دستاورد جدید اپل بلند تر از هم خانواده های قبلی خود باشد، و همینگونه هم شد، آیفون ۵ با صفحه نمایش ۴ اینچ و  شبکیه نمایش چشم ۱۶:۹، وضوح تصاویر به ۱۱۳۶ تغییر یافته است یا کیفیت ۶۴۰ پیکسل برای تصویر که تصاویری با کیفیت فوق العاده حتی زمانی که آنها را نزدیک می کنیم خواهد داشت. آیفون در این مدل کاستی های مدلهای قبلی را از بین برده است، ضخامت ۷٫۶ میلیمتری که بدون شک آن را تبدیل به باریک ترین آیفون تا به امروز نموده است. یکی از موارد دیگر که بسیار به چشم می آید، وزن ۱۱۲ گرمی آیفون ۵ است که ۲۰% از مدل قبلی سبک تر شده است.

ضخامت کمتر و باریکتر بودن نسبت به مدل قبلی آیفون

شبکه های ارتباطی آیفون نسل ۴ با سرعت ایده آل، وریزون، At&T، Sprint LTE خواهد بود که نسبت به موقعیت و منطقه برخی از شرکت های همکار نیز شبکه خود را بر روی این تلفن همراه هوشمند ارائه خواهند داد.

باریک ترین تلفن همراه آیفون تا به این روز نام گرفت

اما، شما هرگز یک تلفن همراه هوشمند را بدون توجه به ابزارهای پردازنده آن نخواهید پذیرفت، درست است؟! استفاده از پروسسور A6 جدید در آیفون ۵ دقیقا به همین منظور بوده است، با پروسسوری بیش از دو برابر سرعت A5، کیفیت گرافیکی نیز تقریبا دو برابر آنچه در GPU، چیپ ست A5 وجود داشت، در آیفون ۵ تجربه خواهد شد. بر اساس انچه اپل اعلام داشته است چیپ A5  از لحاظ فیزیکی کوچکتر از A5  با قابلیت های بیشتر است.

اپل آیفون ۵

دوربین مقابل آن امکان مشاهده تصویر با کیفیت اچ دی را در تماس تلفنی تصویری خواهد داد، و دوربین پشت ۸مگاپیکسلی تجربه جدید در آیفون خواهد بود! لنز دوربین با یک پوشش یاقوت برای حفظ دوام بیشتر نگهداری می شود، ضمنا A6 امکان تصویر برداری بهتر با داشتن سنسورهای کاهش نویز در عکس برداری دیجیتال را برایتان رقم خواهد زد.

اپل آیفون ۵ در نمایی دیگر در حال رو نمایی

سیستم صوتی آیفون ۵ نیز تغییراتی را داشته است، وجود سه میکروفون برای کاهش نویز های صدای زمینه در مکالمات و  برای افزایش کیفیت در حال پخش صدا برای استفاده از تلفن همراه جهت  مکالمات گسترده و پخش سخنران، مبدل های افزایش کیفیت صدا در این تلفن همراه تعبیه شده است.

باطری

بحث های مختلفی در خصوص باطری شاید از قبل وجود داشت اما انچه اپل اعلام داشته است، امکان نگهداری باطری برای ۸ ساعت مککالمه با شبکه ۳G و LTE و اگر فقط از شبکه Wifi استفاده شود آیفون ۵ تا ۱۰ ساعت روشن خواهد ماند.

قیمت اولیه

قیمت اولیه این تلفن همراه هوشمند در مدل ۱۶ گیگ ۱۹۹ دلار، ۳۲ گیگ ۲۹۹ دلار و ۶۴ گیگ ۳۹۹ دلار اعلام شده است. این قیمت های خرید اولیه در سایت رسمی Apple منتشر شده است.

 

انتهای پیام

http://www.citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-14 13:46

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
ترشی نخوری یه چیزی میشی
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید