کد مطلب: 

3857

"گشت ارشاد" از شبکه خانگی جمع آوری شد

دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی گفت: در پی مشاهده تخلفات در نسخه نهایی فیلم سینمایی «گشت ارشاد»، این فیلم در تهران و شهرستان‌ها جمع‌‌آوری می‌شود.
به گزارش سیتنا به نقل از فارس، «سعید جابری انصاری» دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تخلفاتی در بسته نهایی فیلم سینمایی «گشت ارشاد» رخ داده است. در حقیقت پس از بازبینی نسخه منتشر شده این فیلم، تخلفات در ضمائم اثر و محتوا مشاهده شد که این موارد منجر به تصمیم‌گیری در خصوص جمع‌آوری نسخه‌های توزیع شده آن در تهران و سایر شهرستان‌ها شد.
جابری انصاری تعداد نسخه‌های این فیلم سینمایی را 500 هزار نسخه عنوان کرد و گفت: انشاءالله تا پایان روز یکشنبه تمام پوسترها و کالاهای این فیلم در تهران جمع‌آوری می‌شود و با توجه به همکاری شرکت توزیع‌کننده، همه آثار پخش شده در شهرستان‌ها نیز جمع‌آوری می‌شود. اگر هم جایی نیاز به حمایت نیروی انتظامی باشد، با توجه به همکاری‌های به عمل آمده اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی در پایان از همکاری نیروی انتظامی قدردانی کرد.
 انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-08 12:19

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
این خودش نشانه نظم موجود است ! فیلم تا تایید نشده باشد مجوز تکثیر پیئدا نمیکند اون هم 500 هزار نسخه! چه بودجه ای در این بی نظمی هدر میرود؟ هیچکس پاسخگو نیست!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید