کدخبر :3842 پرینت
17 شهریور 1391 - 08:40

سرمایه‎گذاری 1200 میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران طی سال جاری

متن خبر

رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: شرکت مخابرات ایران در سال جاری 1200 میلیارد تومان در بخش تلفن همراه ، ثابت و اینترنت سرمایه گذاری می‎کند.

به گزارش سیتنا، دکتر سید هاشمی در دیدار بــا احمدوند رییس جدید سازمان خصوصی سازی ضمن اعلام این خبر گفت: شرکت مخابرات ایران با در اختیار داشتن 18 درصد بازار بورس کشور، 32 هزار پرسنل رسمی و 40 هزار پرسنل پیمانکاری بزرگترین شرکت بورسی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: حمایت‎های خوب اوّلیه موجب شد این شرکت بتواند EPS که قبل از خصوصی سازی 130 ریالی بود را به 420 ریال افزایش دهد.

دکتر سید هاشمی با اشاره به برنامه سرمایه گذاری 1200 میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در سال جاری گفت: برای تداوم توسعه مخابرات به همکاری سازمان خصوصی سازی نیاز داریم و انتظار این است که کارهای مسکوت مانده گذشته هر چه سریعتر سامان گیرد.

احمدوند نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیران عالی شرکت مخابرات ایران گفت: تنها توجیه خصوصی سازی افزایش کارایی است و در شرایط حساس کنونی، شرکت مخابرات ایران به خوبی از عهده این کار برآمده است.

وی گفت: در حوزه تولید و خدمت به مردم باید پرکار بود و با توجه به شعار امسال همه ما وظیفه داریم نگاه دقیـق تر به تولید کالا و خدمات داشته باشیم.

در ادامه مهندس پور رنجبر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ضمن برشمردن پاره‎ای از مشکلات موجود در همکاری های فی مابین، گفت: عملکرد خوب ما که با تعامل خود را نشان خواهد داد، فشارهای سازمان خصوصی سازی را کم می‎کند. شما باید کمک کنید تا شرکت مخابرات ایران بتواند برنامه های خود را به نحو مطلوب اجرا کند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.