کد مطلب: 

3840

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای PAP خدمات ارزش افزوده ارائه دهند

رئیس رگولاتوری: اپراتورهای PAP خدمات ارزش افزوده ارائه دهند

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: تسهیم بازار، اتصال مستقیم به شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت و ارائه خدمات ارزش افزوده از جمله راهکارهای گسترش حوزه فعالیت اپراتورهای PAP و ایجاد فضای رقابتی برای ارائه خدمات اینترنت است.

به گزارش سیتنا، دکتر محمدعلی فرقانی که در جلسه‎ای با مدیران یازده شرکت PAP سخن می‌گفت، افزود: رگولاتوری این آمادگی را دارد که به بررسی راهکارهای اجرائی و رهنمودهای فکری اپراتورهای PAP درباره مشکلات و مسائلی که با آن روبرو هستند پرداخته و از ظرفیت‎های قانونی برای رفع آنها استفاده کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: رگولاتوری به دنبال آن است که در چارچوب پروانه اعطا شده به اپراتورها قانون را اعمال کند تا حداقل مفاد این پروانه‌ها اجرا شود.

در این جلسه که معاونین و برخی مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی نیز حضور داشتند، مدیران عامل شرکت‌های PAP مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از جمله موانع پیش رو در ارائه سرویس‌های اینترنت و نحوه ارتباط با سایر اپراتورها، تسهیم بازار، تعرفه، زنجیره خدمات، ایجاد شبکه انتقال داده در استان‌‎ها و ... را بیان کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-07 08:27

افزودن دیدگاه جدید