کد مطلب: 

3791

سامسونگ اولین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز 8 را ارائه می‎کند

سامسونگ اولین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز 8 را ارائه می‎کند

شرکت مایکروسافت قرار است سیستم عامل جدید خود، ویندوز ۸ (Windows 8) را ۲۶ اکتبر سال‌جاری به بازار عرضه کند.

 

به گزارش سیتنا (citna.ir)، به گفته‌ی مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۸ یک تحول بزرگ برای کمپانی مایکروسافت است و آن‌ها با ویندوز ۸ سیستم عامل ویندوز را کاملا نو آفریده‌اند.

مایکروسافت قصد دارد با ویندوز ۸ وارد بازار کامپیوترهای تبلت شود؛ بازاری که تاکنون در دست کمپانی اپل و گوگل بوده است. مایکروسافت قبلا با ارائه تبلت کامپوتر Surface-Tablet به این بازار وارد شده است. سیستم عامل ویندوز ۸، ساختاری کاشی مانند دارد که با تماس لمسی کار می‌کند.

نخستین گوشی‌هوشمند سامسونگ با سیستم عامل ویندوز ۸

اولین گوشی هوشمندی که با سیستم عامل ویندوز ۸ کار می‌کند از طرف کمپانی سامسونگ وارد بازار می‌شود. سامسونگ این گوشی هوشمند را تحت سری ATIV وارد بازار می‌کند. سری ATIV محصولاتی همانند گوشی هوشمند، تبلت کامپیوتر و نوتبوک را در بر می‌گیرد.

به گزارش سیتنا به نقل از دویچه وله، کمپانی سامسونگ قیمت دقیق گوشی هوشمند ATIV S را هنوز اعلام نکرده است. این گوشی هوشمند دارای صفحه‌ای ۱۲ سانتی (۸ / ۴ اینچ) همراه با کیفیت بالا (High Definition) است. قرار است که این گوشی همراه با محصولات دیگر سری ATIV امسال وارد بازار محصولات الکترونیکی شود.

علاوه بر سری گوشی‌های هوشمند همراه با ویندوز ۸ ، سامسونگ مدل جدید گوشی هوشمند Galaxy Note را نیز وارد بازار می‌کند.

تا کنون بیش از ۱۰ میلیون دستگاه ازGalaxy Note به فروش رفته است. مدل جدید Glaxy Note II نام دارد و دارای صفحه‌ای به اندازه‌ی ۵ / ۵ اینچ (حدود ۱۴ سانتی‌متر) است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-09-02 20:32

افزودن دیدگاه جدید