کدخبر :3679 پرینت
04 شهریور 1391 - 18:19

موافقت با در اختیار گرفتن شرکت اینستاگرام توسط فیس بوک

متن خبر

شرکت فیس بوک موفق شد موافقت مقام های آمریکا برای در اختیار گرفتن شرکت تصویر برداری اینستاگرام را به دست آورد؛ این در حالی است که ارزش سهام شرکت فیس بوک در روزهای اخیر با کاهشی چشمگیر به نصف رسیده است.

به گزارش سیتنا، کمیسیون فدرال بازرگانی آمریکا که مسوول تحقیق درباره اتهام های مطرح شده علیه فیس بوک درباره وجود عملیات احتکار بود، اعلام کرد که به تحقیقات خود در این باره پایان داده و فیس بوک می تواند روند در اختیار گرفتن شرکت اینستاگرام را تکمیل کند.

فیس بوک آوریل گذشته پیش از عرضه سهام خود در بازار بورس، اعلام کرد که شرکت اینستاگرام را خریده است. قیمتی که بر سر آن برای در اختیار قرار دادن اینستاگرام توفق شده بود، یک میلیارد دلار بود، اما هیات موسس اینستاگرام خواسته بودند که بخشی از مبلغ پس از فروش بخشی از سهام فیس بوک در بازار بورس پرداخت شود.

با توجه به کاهش قیمت فیس بوک در بازار بورس، هم اکنون این معامله با مبلغ 740 میلیون دلار انجام می شود.

العربیه نوشت: اینستاگرام برنامه ای پیشرفته برای موبایل به شمار می آید. این برنامه به کاربران این امکان را می دهد که با تلفن های همراه خود تصویربرداری کرده و از راه برنامه، این تصاویر را در اختیار دیگر کاربران قرار دهند. فیس بوک با خرید اینستاگرام تلاش کرده است وجود خود را در بازار تلفن های همراه تثبیت کند؛ بازاری که نقطه ضعف فیس بوک به شمار می آید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.