کد مطلب: 

3678

حمایت وزارت ارشاد از واردات کاغذ؛ خبرنگاران از سیاه نمایی بپرهیزند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت این وزارتخانه از واردات کاغذ به کشور خبر داد و گفت: با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات کاغذ رونق می گیرد.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از خبرنگاران کرمانی ظهر شنبه با حضور سید محمد حسینی، وزیر ارشاد، اسماعیل نجار، استاندار کرمان و جمعی دیگر از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان کرمان برگزار شد، حسینی نوید حل مشکلات مطبوعات را داد و گفت: با تعاملی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته، از واردات کاغذ به کشور حمایت می شود.

وی همچنین صداقت، امانت داری، دلسوز و متعهد بودن را از ویژگیهای خبرنگاران دانست و اظهار داشت: مدیران ما باید سعه صدر داشته و انتقاداتی که در رسانه ها از عملکرد آنها می شود را تحمل و برای رفع نقاط ضعف خود تلاش کنند.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاری جزء مشاغل سخت محسوب می شود، افزود: این افراد تنها به دلیل تعهدی که به ملت و نظام دارند به این شغل روی آورده اند و مدیران باید بدانند که خبرنگاران و اهالی رسانه در کنار آنها هستند نه روبروی آنها.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنگ نرم و تهاجم همه جانبه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر همه قدرتهای جهانی علیه ما بسیج شده و هدفشان ضربه زدن به اراده محکم این ملت است.

وی گفت: اما کلیه این تلاشها تاکنون بی نتیجه مانده و ملت سرافراز ایران اجازه تعدی به هیچ یک از آنها نخواهند داد.

وی به برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهد نیز اشاره کرد و افزود: در سالهای اخیر هجمه گسترده ای وجود داشت تا سران کشورها را از حضور در ایران منصرف و ما را منزوی معرفی کنند.

حسینی گفت: اما می بینیم که دراین زمینه هم آنها نتوانستند کاری از پیش ببرند و امروز شاهد برگزاری این اجلاس در بالاترین جایگاه آن هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: باید ضعفها و مشکلات عنوان شود اما خبرنگاران باید از سیاه نمایی نیز بپرهیزند و طوری عمل نکنند که دیگران گمان ببرند در کشور هیچ کاری انجام نمی شود؛ در صورتی که اگر کار انجام نمی شد این همه خصومت و دشمنی علیه ما نمی شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-25 17:57

افزودن دیدگاه جدید