کد مطلب: 

3633

"مبین نت" مشتری مداری را از دستور کار خود خارج کرد!

"مبین نت" مشتری مداری را از دستور کار خود خارج کرد!

شرکت ارتباطات مبین نت تنها اپراتور سراسری وایمکس در ایران مدتی است برخلاف سنت معمول و رایج در شرکت‎های سرویس دهنده عمومی، رویکرد غلطی را در پاسخگویی به مشترکین و اصحاب رسانه در پیش گرفته است.

 

به گزارش سیتنا، محمد فواد رحمان سرشت مدیرمسوول پایگاه اطلاع رسانی ICTPRESS، طی یادداشتی که نسخه‎ای از آن در اختیار سیتنا قرار گرفته، افزوده است: این شرکت که از مرداد ماه 1389 پا به عرصه ارایه خدمات اینترنت پرسرعت گذاشته است به نظر می رسد با ورود به سومین سال فعالیت خود مشتری مداری را از دستور کار خود خارج کرده و در پاسخگویی به 300 هزار مشترک این شبکه  مسیر مخالف را طی می‎کند و البته از پاسخ گویی به خبرنگاران نیز امتناع می ورزد.

 

در سال جاری کمتر مشترکی را می توان یافت که توانسته باشد با یک هفته تماس مداوم با شماره 096790 مشکلات خودرا به گوش مسئولان این شرکت رسانده باشد و کمتر خبرنگاری را می توان یافت که اطلاعاتی از روابط عمومی این شرکت گرفته باشد.

 

شاهد این مدعا می تواند اقدام به یک تماس با call center این اپراتور از سوی شما مشترکین گرامی باشد و یا تلاش برای ارتباط با روابط عمومی این شرکت معظم از سوی خبرنگاران محترم. این درحالی است که نوع مشکلات مشترکین این شرکت که تماس با مرکزتماس را ایجاب می کند حدیث دیگری است که به آن نپرداخته ایم.

 

یک مورد از هزاران مشکل وایمکس مبین نت

 

نگارنده اواخر سال گذشته در طرح ارائه اینترنت پرسرعت جیبی به خبرنگاران اقدام به خرید سرویس یاد شده برای خود و یکی از خبرنگاران دفتر نمودم آن هم از نوع دو ساله آن.

فارغ از اینکه این شرکت در زمان عقد قرارداد با توجه به وعده ارائه اینترنت پرسرعت 128 کیلوبیت تا مرز 512 کیلو بیت برثانیه از مستند سازی آن به صورت کتبی در بندهای قرارداد امتناع ورزید و آن را به عنوان اینترنت با سرعت 128 کیلو بیت برثانیه مکتوب و با عنوان اینترنت 512 کیلو بیت شفاها ذکر کرد تا به راحتی از زیربار تعهد بر ارائه سرعت 512 کیلو بیت فرار کند.

 

به هر تقدیر برخی از مشکلاتی که در استفاده از این سرویس مواجه بوده ام عبارتنداز:

ترکیدگی مودم خبرنگار دفتر که تعویض آن هفت خوان رستم را یادآوری می کرد.
عدم آنتن دهی در بسیاری از نقاط شهر تهران
قطعی مکرر سرویس اینترنت
نوسان بسیار زیاد سرعت
کاهش مقطعی کیفیت
عدم دانلود آسان در مواقع متعدد
قطعی سیگنال مودم
ناتوانی در تماس با پشتیبانی مبین نت
ناتوانی درتماس و ملاقات با روابط عمومی
و بالاخره مشابه تجربه بسیاری از مشترکین سرویس های وایمکس مبین نت قطع کامل سیگنال دریافتی وایمکس

 

در طول مدت استفاده از این مودم که به کمتر از 6 ماه محدود شد با بسیاری از کاربران سرویس گفت و گو کردم اغلب آن ها از موارد زیر گله دارند:

کیفیت و سرعت سرویس
کیفیت باطری مودم
عدم شارژ کامل و مناسب با پورت USB
درحالی که یکی از مهم ترین مزیت های این مودم شارژی بودن آن است که در تبلیغات شرکت مبین نت مورد تاکید قرار می گیرد.

شاکیان این سرویس اذعان دارند که این مودم ها باطری خوبی ندارند و باید سعی کرد تا بیشتر از طریق اتصال مستقیم مودم به جریان برق شهری بهره گرفت تا در حسرت تهیه باطری بک آپ که در بازار گیر نمی آید، نماند.

و مشکل مشترک میان همه کاربران، ناتوانی در برقراری ارتباط با مراجع پاسخگو درمبین نت بوده و هست.

 

القصه ... مدیران اجرایی شرکت ارتباطات مبین نت گویا مدتی است تصمیم دارند به میزان افزایش تجربه و سابقه این شرکت، از میزان توجه به مشتریان خود بکاهند و البته باید گفت در این مسیر موفق نیز بوده اند. چرا که سال های اول و دوم این گونه بی توجهی دراین شرکت دیده نمی شد. به نظر می رسد ظرفیت پاسخگویی این شرکت به میزان افزایش تعداد مشترکین افزایش نیافته است.

 

اعتراف می کنم بنده به عنوان یک خبرنگار همه تلاشم را بکار گرفتم تا مشکلم را از طریق پشتیبانی مبین نت حل کنم و چون نتوانستم به روابط عمومی پناه بردم .

وقتی نتوانستم مدیر روابط عمومی را بیابم و یا لااقل تلفنی مشکلم را مطرح کنم به مدیران بالاتر متوصل شدم و چون موفق نبودم قلم خبرنگاری را بکار گرفتم و اگر پاسخ نیابم به ناچار به مراجع قانونی متوصل خواهم شد.

 

وقتی من در کسوت خبرنگار این حوزه نمی توانم پاسخی برای مشکلات عمومی و حتی شخصی مربوط به این سرویس بیابم وای به حال کاربران دیگر که راه حل های پی گیری خبرنگاری را هم نمی دانند.

 

من برای دریافت پاسخ از اغلب ابزارهای ارتباطی در عصر جامعه اطلاعاتی و ارتباطات استفاده کردم . از پست الکترونیک گرفته تا تلفن ثابت. آنهم برای برقراری ارتباط با مدیر روابط عمومی این شرکت که باید راحت ترین کار در این گونه شرکت ها باشد. اما پس از گذشت بیش از 10 روز دریغ از یک پاسخ حتی اتوماتیک یا با واسطه ؟

 

مدیران شرکت ارتباطات مبین نت یا از نوع سرویس دهی خود بسیار مطمئن هستند و یا پاسخ گویی به مشترکین  از جمله خبرنگاران را شایسته خود نمی دانند!

 

آن ها نه پاسخ الکترونیکی می دهند و نه از طریق تلفن می توان آن ها را پیدا کرد . از برگزاری نشست خبری یا کنفرانس های مطبوعاتی هم که خبری نیست . اطلاعیه یا خبری هم از این شرکت بیرون نمی آید؟

 

پشتیبانی این شرکت هم پس از دههابار مواجهه با بوق اشغال وقتی ارتباط برقرار می شود پاسخ می دهد: این مودم ها اغلب مشکل دارند و باید تعویضشان کرد.

مهندسان پشتیبانی این شرکت در اقدامی سوال برانگیز می گویند با دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی باید تماس بگیرید و درخواست کنید کارشناس فنی آن ها به محل استفاده بیایند تا مشکل فنی مودم را بر طرف کنند ، آیا منظورشان تعویض مودم از سوی کارشناس فنی دفاتر در محل مورد استفاد مودم است یا این که کارشناس فنی دفاتر باید سیگنال را برای مودم به صورت دستی وصل کند!

آیا دفاتر پیشخوان خدمات دولت، کارشناس فنی برای اعزام به محل و رفع مشکلات مودم های جیبی مبین نت در اختیار دارند؟

به نظر شما قرارداد دوساله ارائه سرویس پرسرعت وایمکس سیار مبین نت با ممنوعیت های اعلام شده ارائه اینترنت در سطح شهر  و معابر عمومی و همچنین راه اندازی اینترنت ملی یا پاک که به قول دبیر شورای عالی فضای مجازی هر چه می خواهید اسمش را بگذارید ، چگونه و با چه شرایطی در ادامه و بر طبق قرارداد ارائه خواهد شد؟

اما اندکی دیگر صبر می کنیم تا شاید مدیران محترم شرکت ارتباطات مبین نت ،به طرح رسانه ای مشکلات وایمکس مبین نت پاسخ دهند !

انتهای پیام 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-21 09:21

دیدگاه‌ها

تصویر سینا
برای منم امروز این اتفاق افتاد خریت کردم رفتم نامحدود 1 مگ خریدم اپراتورش بهم گفت اگر اون 10 نفری که در اشتراک تو سهیم هستند هم آنلاین شوند حداقل سرعت تو 100 کیلوباته وقتی وصل شد 73 تومن پول مفت دادم رفتم واسه دانلود سرعت دانلودم بیشتر از 17.5 نمیشه کلاهبرداری تو روز روشن عین همین اتفاق واسم افتاد بهتون توضیه میکنم کلا دور وایمکسو خط بکشید منم مجبوری خریدم به خاطر فیبر نوری فقط ای دی اس ال بای
ارسال شده توسط سینا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر آشنای قدیمی
هموطن گرامی، گویا شما هنوز این وب رو نخوندید. http://mobinnetiha.blogfa.com همدستی سازمان تنظیم مقررات رادیویی با مبین نت در این وب اثبات شده. تجمع جلوی مبین نت یا سازمان تنظیم مقررات رادیویی فقط باعث اعتبار بیشتر مبین نت میشه مگر اینکه دوستان خبرنگار انسان دوست و با وجدان (منند مدیریت محترم همین سایت سیتنا و پرسنل ارجمندش) پوشش خبری درست و مناسب بدهند
ارسال شده توسط آشنای قدیمی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر اپراتور
سلام... سرعت اینترنت در همه شرکتها بر حسب کیلو بیت بر ثانیه اعلام میشود... مثلا شما سرعتتون 1024 کیلو بیت بر ثانیه هست... ولی وقتی دانلود می کنید بر حسب کیلو بایت نشون میده... برای تبدیل کیلوبیت به کیلو بایت باید عدد تقسیم بر 8 بشه... چون هر 8 بیت 1 بایته... 1024/8=128 بیشترین سرعت شما 128KB بر ثانیه باید باشه و کمترینش : 128/4=32 اشتراک 1 به 4 کمترین سرعتتون 32KB واحدها: KB : کیلوبایت Kb : کیلو بیت
ارسال شده توسط اپراتور در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محسن
وقتی صریب اشتراک یک به چهار هست براچی باید تقسیم بر 8 کنم من اینترنت 1024 دارم به جای اینکه سرعتم 250 به بالا باشه 120 است و کلا ناراضی ام
ارسال شده توسط محسن در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
دوست عزیز اینطور که من می دونم حتما باید مودمتونو از ساعت 2 تا 8 صبح برای استفاده یکبار خاموش و روشن کنید تا به حالت شبانه و رایگان وارد شوی. شما از ساعت 18 تا 2:30 استفاده پیوسته داشتی و مودمتونو خاموش نکردی
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر اپراتور
ساعت 2 شب که شد مودم رو خاموش کنید و 2.3 دقیقه بعدش روشن کنید.
ارسال شده توسط اپراتور در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من خودم مشترك مبين نت هستم مشكلات فوق رو داشتم براي رفع مشكل نزديك به سه ماه شركت مذكوربنده روسركاركذاشته بودنه ميشه باهاشون تماس گرفت نه بعدتماس ميشه ازشون كمك گرفت فقط خوب پول ميگيرن وبعدتحويل سرويس مشكل دارشون ديگه جوابگو هم نستن تازه بعدچند ماه علافي وهزينه وزمان پيشنهاد عودت سرويس مذكوررو به قيمت مفت بهتون ارائه ميدن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر omid
ba salam in ke chizi nist man khastam ba 118 tamas begiram bade nim sa@t boge modaveme eshgal akhar natonestam ba 118 ertebat bar garar konam
ارسال شده توسط omid در 11 دى 48 - 04:03
تصویر mobinnetiha
سلام وقت بخیر بخدا من یکسال و نیمه که دارم میگم مببین نت هم دزده و هم بیسواده و هم بی توجه و ناپاسخگو http://mobinnetiha.blogfa.com اما فقط و فقط چپ و راست از طرف کارمنداش توی وبم نظر میذارن که خیلی حالیشونه و پاسخگوییشون بینظیره به مقامات بالاتر علی الخصوص منطقه شمال رگولاتوری هم شکایت نکنید.هم دستیشون با مبیننت اثبات شده هست و به مقامات رسمی ذیصلاح شکایت کردم و مورد دردست پیگیریست پارسال هم یه خبرنگارعزیز دیگه هم گفته بود که بخش پشتیبانی مبیننت فاقد سواد و مهارت لازمه هستش
ارسال شده توسط mobinnetiha در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
... بهترين تنبيه نخريدن سرويس هاشونه يا اگه خريديد ديگه شارژ نكنيد
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمود نوری
منم الان یک ساله مشترک مبین نت هستم ... خدا نکنه مشکلی پیش بیاد چون تنها راه حلش بیخیال شدنه ... بنده در حال حاضر اشتراک یکساله مبین نت رو دارم اما به محض تموم شدن این اشتراک شک نکنید که سرویسم رو از شرکت دیگه ای خواهم گرفت ... ... که موقع پول گرفتن حاضر هستن اما موقع جواب دادن گم و گور میشن .... این نشون دهنده عدم وجود نظارت دستگاه های دولتی هست !!!
ارسال شده توسط محمود نوری در 11 دى 48 - 04:03
تصویر یک مبین نتی
خدایی من که راضیم. البته از قیمت هاش نه ولی از سرعتش که فوق العاده راضیم. هر چند که تا کنون به اندازه 10 برابر حجمم دانلود کردم.
ارسال شده توسط یک مبین نتی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر وحید
آقا به خدا حروم خوریه. من با دیال آپ دفترم توی میدون انقلاب، خیلی سریعتر از مبین نت پر سرعت 512!!!!!!! می رم تو نت. مسخرس. مسخرس. مسخرس.. آقا شرایط عودت سرویس چیه؟ درست نیست که یک شرکت بزرگ ، با این سیستم های عریض و طویل، تو یه مملکت براحتی بچرخه و پول بگیره و به هیچکسم جواب نده،،، بگویید چه کنم؟
ارسال شده توسط وحید در 11 دى 48 - 04:03
تصویر بهنوش
من طرح 512 ،20 G یکساله مبین نت رو خریداری کرده بودم! بعد از مدتی حجم دانلودم تموم شد و خواستم مجددا حجم دانلود بگیرم! به همین دلیل به عامل فروش مشهد- قاسم آباد- چهارراه مخابرات مراجعه کردم، ایشون بدون سئوال از من طرح 128 کیلوبایت رو فعال کرده بودند یک ماهه!!! در حالی که هنوز من زمان مربوط به طرح قبلی که در هنوز بیش از 9 ماه ازش مونده بود رو داشتم!! هر چقدر پیگیری کردم که عامل فروش چنین کاری کرده هیچ کس پاسخگو نبود و گفتند تو طرح جدید داری!!!!!!!!! آخه چطور ممکنه من که سرعت 512 رو دارم تقاضای سرعت 128 کنم!! این ...ها رو شماها (خبرنگارها، وکلا....) باید رسوا کنید !!! به ما مردم عادی کسی پاسخگو نیست!!
ارسال شده توسط بهنوش در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
سلام واقعا مبين نت يه شركت كلاه برداريه كه عملا داره دزدي ميكنه من يك مگ دارم ولي تست كه ميگرم به صد هم نميرسه و اصلا نميشه دانلود كرد اين شركت كلاه بردار دو ماهي ميشه كه اومده ماهشهر و تبليغ ميكنه ولي هر كي خريده پشيمون شده من كه رفتم پس بدم بم گفتن بايد بري تهران پسش بدي واقعا كسي نيست جلوي اين شركت كلاه بردارو بگيره
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من هم مشترک مبین نت بودم و از سرویس و نحوه پاسخ گویی مبین نت اصلاً راضی نیستم . و پس از سه ماه پیگیری توانستم از طریع این لینگ از مبین نت شکایت کنم http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=8dab6b28-fdf...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر baran
واقعا دزدیه!!! اونقدر زود حجم دانلود تموم میشه که باورش سخته!!!!!!!!!!!!!!! هرکی مبین نت بگیره حماقت کرده!!!
ارسال شده توسط baran در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مبین نت =دروغ و کلاه برداری در روز روشن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مرتضی ادینه
سلام من که می تونم بگم از همون روز اول با مبین نت مشکل داشتم یکی از مشکلات من این هست که من طرح 1024 دارم و دوستم طرح 512 داره و هر دوی ما مودم ها رو در یک جا می گذاریم و وقتی دانلود می کنیم سرعت جفتمون یکی هست . این سوال برای من پیش اومده که ، اونوقت چه فرقی بین طرح من که دوبرابر طرح دوستم هست وجود داره و دوباره این سوال پیش که شاید بین 128 و 2048 هم هیچ فرقی نمی کنه و مشکل سرعت و انتن دهی که به جای خود که از همون روز های اول باهاش دست و پنجه نرم می کردم من این امید رو دارم که هر چه زودتر شرکت های وایمکس بیشتری بیان و ما رو از شر این مبین نت خلاص کنن
ارسال شده توسط مرتضی ادینه در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حسینی
سلام. خداقوت یادم رفت عرض نمایم خدمت شما مدیریت بزرگوار که هدفتان از انتشار این خبر و مطلب، بیشتر در راستای احقاق حقوق هموطنان و نیز آبروداری اینترنت و ... هستش و احقاق حق شخصیتان به عنوان کاربر مبیننت را در اولویتهای بعدی قرار داده اید. اگر شمارۀ مستقیم بخشهای داخلی مبیننت یا ایمیل مدیران آنرا در اختیار ندارید، بنده همه را در اختیار دارم. درصورت تمایل دستور فرمائید تا تقدیم گردد با احترام: حسینی- قدیمی ترین کاربر مبیینت و قوی ترین دشمن مبینیت http://mobinnetiha.blogfa.com
ارسال شده توسط حسینی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر نیما.ج
اینترنت 1مگ نامحدود با اشتراک 1به10!!! قبل از خرید با شرکت صحبت کردم گفتم سرعت دانلود من 100کیلو بایت هست دیگه با این سرویس؟ گفتند بله بله 100% حالا که خریداری کردم و دیدم سرعتم دقیقا مثل 128 هست یعنی سرعت دانلودم 15کیلو بایت هستش. زنگ زدم شرکت میگن مگه کسی به شما نگفت که سرعتتون 12.5 هستش؟!!! یعنی 1024 تقسیم بر 8 که 128 کیلوبایت سرعت دانلود باید باشه رو تقسیم بر 10 میکنیم!!! میشه چند؟ 12.8 من ADSL 128 نامحدود دارم. سرعت دانلودم دقیقا مثل وایمکس 1024 من، 15 کیلوبایت هست!
ارسال شده توسط نیما.ج در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
در اینکه حقوق مصرف کننده در ایران رعایت نمیشه و هیچ ارگان و سازمانی هم زحمت رسیدگی به این امور رو به خودش نمی ده هیچ شکی نیست ! من تا الان بیش تر از 5 شرکت مختلف ارائه دهنده ی ADSL رو تست کردم ، معتبرترینشون همین SHATEL بود که دو سال واقعا خوب عمل کرد ، ولی درست وسط یکی از سرویس هایی که ازش داشتم ، کاملا سرخود یه بند به قرارداد اضافه کرد به نام Fair Use Policy ، که طبق این بند می تونست هر موقع خواست اینترنت طرف رو تا حد خیلی زیادی (نزدیک به 95 درصد ) کاهش سرعت بده. البته همینجا بگم که پشتیبانی و احترام به مشتری که در شاتل هست نه تنها توی هیچ شرکت اینترنتی دیگه ای نیست بلکه قطعا می تونم بگم هیچ کجای ایران نیست ! یعنی برای تست هم شده یکبار ازشون سرویس بگیرید تا بفهمید احترام به مشتری یعنی چی . روز تولدتون بهتون 3 گیگ حجم هدیه می دهند و تماس میگیرند و تولدتون رو تبریک می گند !!!! ، هر چند وقت یکبار از سرپرستی شرکت با موبایلتون تماس می گیرند و از کیفیت سرویس و مرکز پشتیبانی شهرستان سوال می کنند و دست آخر وقتی می خواید لغو سرویس کنید باهاتون تماس می گیرند و در نهایت ادب و متانت دلیل اش رو ازتون می پرسند و سعی می کنند دلجویی کنند ولی خوب قیمت هاشون خیلی بالاتر از سایر جاهاس و تقریبا زیاد نباید روی شبانه اش حساب کنید چون مشمول همون قانون جدیده می شید و اون وقت دیگه روزها هم نمی تونید استفاده کنید :) . آهان راستی شاتل یه قرارداد هم بهتون می ده امضا کنید که از قرارداد ترکمنچای هم ننگین تره ! کلا شما با امضای این قرارداد تمامی حقوق خودتون رو از خودتون می گیرد ! خلاصه بعد از شاتل از صبانت گرفتم ، قیمت و پایداری اش خوب بود ولی امکاناتی مثل شبانه یا طرح های مختلف نداشت ، پیشگامان هم شرکت بعدی بود که رفتم سراغش ، اون هم مثل همین مبین نت ادعا می کرد که از 1 تا 6 اینترنت رایگان ، ولی وقتی تو این ساعت میرفتی اینترنت ، دعا می کردی که بیان پولیش کنن تا بتونی لااقل به کارهات برسی ، چون با سرعت 5 کیلوبیت در ساعت برای دیدن صفحه گوگل هم باید نیم ساعت منتظر می موندی ! و البته پشتیبانی اشون هم واقعا منطقی با این مساله برخورد کرد و فرمودند "برو بابا ، مگه ما رو گنج نشستیم مفتی بدیم شما بخورید ! ". بعد از همه ی این شرکتها رفتم که از پارس آنلاین سرویس بگیرم ، که خوشبختانه همین اول کار خودشون بهم فهموندند که این کاره نیستند ! با مرکز فروششون که تماش گرفتم گفتند خط شما DLC است و نمی تونیم اینترنت بدیم ، هر چه بنده تلاش کردم که بفهونم به ایشون که روی این خط تمام شرکت ها ADSL می دهند و DLC نیست نتوانستم ، این رو به فال نیک گرفتم و از اینکه اینبار بدون هزینه، متوجه بی کفایتی این شرکت شده بودم خدا رو شکر کردم ! دست آخر دست به دامان 2030 مخابرات شدم ، فکر کنم حدود 3 ماه با این شرکت بودم که واقعا به اندازه کل اون سالهای قبل حرص خوردم ! قطعی مکرر ، کاهش حجم غیر منطقی ، پشتیبانی بی سواد و از همه بد تر فیلترینگ خیلی شدید به طوری که 10 روز قبل و 10 روز بعد از هر رویداد سیاسی تقریبا اینترنت قطع بود و به هیچ وسیله ای امکان استفاده از ایمیل یا سایت هایی که از Https استفاده می کردند وجود نداشت . حتی بهترین VPN ها و جدیدترین روش های عبور از فیلترینگ هم کار نمی کرد ، چراکه اصلا اینترنت شما وصل نبود که بخواهید حالا جاهای دیگر را هم ببینید. حتی به مدت یک هفته خود سایت Google.com هم فیلتر شده بود ، البته یک نکته مثبت هم داشت ، کلیه ی سایت هایی که روی سرورهای ایرانی بودند با سرعت نور باز می شد :) ، حیف که Gmail و گوگل ایرانی نیستند :) الان حدود یک سال هست که از نوین نت یا همون HiWEB سرویس دارم ، هرچند توی این یک سال و نیم بارها و بارها قیمت هاشون رو افزایش دادند و الان هم فکر کنم یکی از گران ترین سرویس ها رو ارائه می کنند ولی اگر مشکلات مربوط به فیلترینگ و مخابرات رو کنار بذاریم من از سرعت و پشتیبانشون راضیم . من سرویس 512 کیلوبیت خریدم سرعتش توی سرویس روزانه تا 8 مگابیت میرسه و در شبانه اش هم اگه واقعا خطوط شلوغ نباشه (مثل همین ماه رمضان ) سرعت روی حداقلی که خریدید ثابت می مونه . مثلا برای من سرعت شبانه همون 512 کیلوبیتیه که خریدم و منطقی هم هست . پشتیبانی اشون هم هر دفعه بیش از 5 دقیقه معطل نشدم و غیر از اون اینکه بعد از اعلام مشکل و بررسی در همون لحظه توسط اپراتور ، تا رفع کامل مشکل خود اپراتور پیگیر میشه و با شما تماس می گیره . فقط دو تا بدی داره اولیش اینه که قیمتاش خیلی بالاست ( که البته اگر همین طور سرویس بدهند ، نوش جونشون :) ) و دومیش اینکه نصبشون توی شهرستان ها خیلی طول میکشه ( نزدیک به 10 روز ) و همین طور تخلیه ی پورت اگه بعدا لغو سرویس انجام بدید ، حدود 2 هفته دستتون رو بند می کنه ! در کل بعد از این همه گشت و گذار ، من به این نتیجه رسیدم که 1- توی ایران کلا شرکت هایی که زیاد عمر می کنن از کیفیتشون کم میشه پس تا می تونید از شرکت های تازه کار سرویس بگیرید چون برای تبلیغ خودشون هم شده باشه سرویس خوب می دهند و 2- هیچ وقت و تحت هیچ شرایطی سرویس های بیشتر از 6 ماه نخرید چون واقعا هیچ حسابی روش نیست ! این نظر من خودش یه پست شد ! نویسنده وبلاگ اگه با این نظر حال کرد ، یه جا تو وبلاگش بذاره که بقیه هم ببیند :)
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
بنده حدود یک سال پیش از مبین نت یک مودم جیبی خریدم که هم در منزل و هم در مسافرت از آن استفاده کنم. آدرس نصب هم منزل است. الان نزدیک به یک ماه است که در شبانه روز به صورت کاملا تصادفی کمتر از 5 ساعت وصل می شود. وایمکس چشمک زن است یعنی سیگنال ضعیف است و آنت هم خاموش و روشن می شود. نزدیک به 10 بار به پشتیبانی زنگ زدم. همه مثل رزیدنت های بیمارستانهای دولتی از صفر شرح حال می گیرند و بعد یک نسخه تکراری می دن که مشکل هم لحظه ای حل می شه و دوباره همان وضعیت است. شکایت کردم فقط می گن بررسی می کنیم و حرف تکراری. به تنظیم مقررات شکایت کردم رسیدگی نمی کنند. طبق قرارداد تقاضای فسخ کردم جواب نمی دهند. نمی دانم چه کار کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم اینکه از مبین نت اینترنت نخرید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
http://upload7.ir/images/30946920613481520025.png مگه رایگان نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر محمد
سلام من هم با تماس تلفني با شركت درخواست مودم جيبي با سرعت 512 و حجم دانلود 30گيگ و دو ساله رو دادم و هزينه مورد تقاضاشون رو نقدا دادم اما متوجه شدم اولا يكساله است دوما حجم دانلودش 9 گيگه نه 30 گيگ .هرچقدر تلاش كردم موفق نشدم مسولانش رو متقاعد كنم خلاصه اينكه پيشنهاد ميكنم تمام كساني كه از مبين نت شكايت دارند در تاريخ معيني جلوي شركت جمع بشوند و با هماهنگي با برنامه هاي صدا و سيما بخواهيم كه موضوع شكايت ما رو به گوش مسولان برسونند و اگر نتيجه نگرفتيم دستجمعي بريم سازمان تنظيم مقررات و بازرسي كشور .اينو نه فقط براي خودم بلكه براي همه هموطنان عزيزم كه ممكنه به مشكل خورده باشن يا بر بخورن ميگم.در صورت تمايل با ايميلم در ارتباط باشيد .
ارسال شده توسط محمد در 11 دى 48 - 04:03
تصویر حمید رضا
سوالی که همیشه از خودم می چرسم : آیا مبین نت غیر از دزدی و کلاهبردار ی کار دیگه هم انجام میده . خدا لعنتشون کنه
ارسال شده توسط حمید رضا در 11 دى 48 - 04:03
تصویر عباسی
سلام.دوستان.من هم حدود یکسال و نیم هستش که از شرکت مبین نت خدمات میگیرم.به تمامی فعالیت هاشون بیست میدم.لطفا این مطلب من رو تا آخر بخونید.من خودم رشته کامپیوتر و شبکه خوندم و الان تو امنیت شبکه کار میکنم.شاید شما برنامه های منو از شبکه 7(آموزش)دیده باشید.تمامی ادعاهای شما قابل اثبات هستش.قدرت سیگنال که به مقادیرcinrنشون داده میشه باید عددی دور و برمنفی 70تا55 باشه.مقادیرcinrهم که نویس رو نشون میده،واگه بالاتر از 30 باشه یعنی نویس کنار مودو وجود داره و اگه زیر15تا10 باشه،یعنی امواج مودم کمی ضعیفه.اگه این مقادیر رو چک کردین و بازم مشکل داشتین،ادامه رو بخونین.من دراین یکسال و نیم فقط 3 بار قطعی اونم به مدت نیم ساعت داشتم.اینم که گفته میشه حجم دانلود شما بیشتر از مصرف شما هسنش،کاملا دروغه.شما می تونید با نرم افزار های network mater حجم مصرفی تون رو در مدت یکماه اندازه گیری کرده و اونو با مقادیر درج شده در صفحه مشترکین مقایسه نمایید.سرعت همکه تکلیفش معلومه،شما سرعتی رو که دارید،مثلا512kb/s رو باید تقسیم بر 8 کنید.بعدش عددی که به دست میاد که عدد64 هستش،سرعتدانلود شما به کیلوبیت هستش.برای اندازه گیری اینکه آیا سرعت دانلود شما در رنج استاندارد هستش یا خیر،میتونید از تست سرعت داخل سایت مبین نت استفاده کرده و یا با استفاده از نرم افزار دانلود منیجر،سرعت دقیق دانلود خودتون رو مشاهده کنید.اینکه در شبها ما کمی کندی سرعت داریم،در اکثرisp ها وجود داره و به خاطر حجم زیاد سرعت دانلود در هنگام ساعت رایگان دانلود هستش.
ارسال شده توسط عباسی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مثل من هر جوري شده مرجوع كنيد خلاص
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
مبین نت یعنی عذاب به لعنت خدا هم نمی ارزه همه گفتن بدرد نمی خوره و من نادون رفتم سراغ این سرطان
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
http://nomobinnet.mihanblog.com به وب زیر سر بزنید
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مهدی
با سلام اینجانب مشترک مبین نت در مشهد هستم . حدود یک هفته است که سرعت اینترنت مبین نت ( سرعت مودم من یک مگ است) قبل از ساعت 8صبح که مجانی است، به حدود 128 تقلیل داده اند.در حالیکه وقتی شما مودم و اینترنت می خرید با سرعت یک، اپراتور بایستی در تمام ساعات این سرعت را تامین کند.چه ساعت 8 صبح باشد چه ساعت 12 ظهر. این کاهش بنظر شما منطقی است؟؟ درست وقتی ساعت از 8 عبور می کند سرعت افزایش یافته و باز در طول روز ساعت حدود 11صبح کاهش می یابد.کی باید به حرف مارسیدگی کنه؟؟ لطفا از لینک زیر شکایت خود را ارسال کنید: http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=8dab6b28-fdf...
ارسال شده توسط مهدی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
هرکی از مبین نت (مخصوصا تو تهران) سرویس بگیره مفهوم خدمات و پشتیبانی واحترام به مشتری رو کاملا درک میکنه،چون کاملا برعکسش باهات رفتار میکنن(مثل ادب از که آموختی از بی ادبان)،tفقط تو نمایشگاهها و تبلیغات و قبل از فروش با کلی آب و تاپ تعریف و تمجید میکنن ، اما به محض اینکه سرویس و بهت فروختن،بعد چند روز تازه میفهمی چه کلاهی سرت رفته،من یکسال سرویس مبین نت داشتم،صد رحمت به دایالاپ حیف پولی که دادم.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مشترک فعلی مبین نت
متاسفانه من هم نزدیک به 6 ماه است از این سرویس استفاده می کنم. در طرح آخری که گرفتم، با پرداخت هزینه سنگین بالای 50 هزار تومان برای یک ماه استفاده از طرح نامحدود 512 (با این ترفند که ضریب اشتراک خط 1/10 است) در تمامی ساعات سرعت سرویس من زیر "10" کیلوبایت است. یعنی دایل آپ و زمان آن! بسیار تلاش کردم تا با شرکت تماس بگیرم و مودبانه مشکل رو مطرح کردم ولی هیچ چیز بجز بی احترامی ندیدم. با پول قابل توجهی که بابت مودم و اشتراک تابحال از دستم رفته، جای بسی تاسف است که هیچ کس پاسخگو نیست.
ارسال شده توسط مشترک فعلی مبین نت در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
من پارسال تو نمایشگاه و فقط بخاطر تبلیغات شرکت مبین نت یه سرویس 512 یکساله گرفتم اما صدرحمت به سرویس (128)adsl قبلیم،واقعا احساس کردم سرم کلاه گذاشتن چون فقط یکماه اول سرویس معمولی بود،اما بعدش سرعت دانلودم حدود 10k-12k بیشتر نرفت و کلی قطعی داشتم.وقتی هم که زنگ زدم کسی پاسخگو نبود،واقعا جای تاسف داره.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر بهروزی
من دو ساله که مبین دارم با سرعت 128 جیبی. سال اول سرعت دانلودم رو 130 بود اما در شارژماهانه از ابتدای سال دوم اگه رو 13 باشه کلی خوشحال میشم.باید یه کمپین علیه مبین راه بیفته تا اینقد دزدی و بی تعهدی نکنه. حرفشونم به همه اینه که یک به ده پهنای باند دارید دیگه!!! بد بختی چندتا از دوستامم به حرف من رفتن مبین گرفتن تا چند وقت دیگه طرح یک ساله اونام تموم میشه نمی دونم به اونا چی بگم اگه برا اونام همینطوری بشه.
ارسال شده توسط بهروزی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ELHAM
سرعت اینترنت تو مناطق مختلف متفاوته. خدا رو شکر من راضی هستم و تا حالا به مشکل برنخوردم. سرعت دانلودم هم خیلی خوبه!!!! واسه خودمم هم تعجبیه. فکر کنم به جای سه نفر دیگه من دارم از سرعت لذت میبرم. :)
ارسال شده توسط ELHAM در 11 دى 48 - 04:03
تصویر mahmud
سلام من در بندرعباس زندگی میکنم در منطقه آنتن دهی شرکت مذکور هستم بعد از دو ماه خریدن فقط سه مرتبه تونستم کانکت بشم .
ارسال شده توسط mahmud در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
الهی بدبخت بشن همین . من سرعت یک مگ مبین نت دارم سرعت افتضاح و ........ هزاران مشکل دیگه ولی چرا دزدی؟؟؟؟ من 24 هزار تومان حجم اضافه خریدم و از حسابم هم کم شد ولی اصلا حجمی اضافه نکرد. هی هم حجمم میخرم ولی سریع تموم میشه به خدا دزدن
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ***حتما بخونید***
مبین نت قبل از ارائه خدمات باید یه کلاس برای مشترکینش بذاره... مشترکی هست که بعد از تماس با مبین نت شروع به فحش دادن میکنه...آقا مشکلت چیه؟... (فحش فحش ..) یه هفتس اینترنتم قطعه... بعد از چک کردن دیدم که (تیک use proxy) داخل سیستمش مونده. از فیلتر شکن استفاده کرده و قبل از بستن مرورگر فیلترشکنو بسته... ببخشید اصلا قصد توهین ندارم... ولی بلانسبت خیلی از شماها ملت ما از بی سوادی رنج میبرن... آیا تعهد فیلتر شکن و یا مشکلات داخل سیستم با مبین نته... برای مشکلات دیگه تو یه سری چیزا حق با شماهاست. دوستانی که از فیلترشکن استفاده میکنید... مصرفتون چند برابر میشه... حجم شما به درد مبین نت نمیخوره که بدزده...
ارسال شده توسط ***حتما بخونید*** در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید