کد مطلب: 

3578

اعتماد بیجا عامل سرقت از عابر بانک

اعتماد بیجا عامل سرقت از عابر بانک

پلیس فتا هشدار داد: هیچ گاه رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار نداده و در صورت اجبار به سرعت آنها را تغییر دهید. به یاد داشته باشید از رمزهای تکراری و قابل حدس مانند تاریخ تولد، شماره شناسنامه و مانند اینها استفاده نکرده و به صورت متوالی رمزهای خود ار تغییر دهید.

به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، رییس پلیس فتا چهار محال و بختیاری در خصوص این مطلب گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب ایشان،  مامورین بلافاصله اقدامات خود را آغاز نمودند.


در ادامه بیان کرد: طی بررسی‌های انجام گرفته توسط پلیس فتا این استان مشخص گردید تمامی برداشت‌ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ شده است که نهایتاً پس از تحقیقات فنی، متهم که از اقوام شاکیه می‌باشد شناسایی و دستگیر شد.


وی افزود: متهم پس از رویت مستندات پلیس، به جرم خود اعتراف و اقرار کرد: با توجه به اینکه شاکیه از بستگانم می باشد مدتی قبل کارت عابر بانک خود را در اختیار من قرار داد که چند فقره کارت شارژ از خودپرداز برای وی تهیه  نمایم، من نیز از فرصت استفاده کرده و شماره کارت و رمز دوم را برداشت و پس از چند روز به صورت اینترنتی اقدام به خرید چندین کارت شارژ تلفن نمودم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-14 15:09

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
با سلام استفاده از دستگاههای عابر یانک و pos بسیار راه مناسبی برای صرفه جویی و با مزایای بسیار بالاست. اما فرهنگ سازی و آگاهی دادن در مورد آنها نیز بسیار مهم است. یکی از نکاتی که به نظر میرسد صدا و سیما وظیفه دارد در مورد آن فرهنگ سازی کند دستگاههای pos هست که در مغازه ها استفاده میشود و در اکثر مواقع در اختیار فروشنده است نه خریدار و فروشنده از خریدار می خواهد که کارت و رمز را به او بدهد تا خرید انجام گیرد ... نکته ای که بسیار دیده میشود و ... متاسفانه بحث کردن نیز فایده ای ندارد . و شاید رسانه ملی نقش موثری در این مورد می تواند ایفا کند
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید