کدخبر :3559 پرینت
23 مرداد 1391 - 19:06

تاکتیک روزنامه های صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن برناکامی در المپیک!

متن خبر
کاروان 37 نفره رژیم صهیونیستی در المپیک 2012 لندن نتوانست به هیچ مدالی دست پیدا کند.

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رژیم صهیونیستی در سی‌امین دوره المپیک با 37 ورزشکار در 10 رشته مختلف حضور داشت اما برای نخستین بار از المپیک 1988 سئول تا کنون نتوانست هیچ مدالی کسب کند.

 

آنها در لندن، 3 ورزشکار در دوومیدانی، یک ورزشکار در بدمینتون، 3 ورزشکار در ژیمناستیک هنری، 7 ورزشکار در ژیمناستیک ریتمیک، 5 ورزشکار در جودو، 7 ورزشکار در قایقرانی بادبانی، یک ورزشکار در تیراندازی، 5 ورزشکار در شنا، 2 ورزشکار در شنای موزون و 3 ورزشکار در تنیس داشتند.

 

چهار سال پیش در پکن، رژیم صهیونیستی دارای 43 ورزشکار بود و توانسته بود در قایقرانی بادبانی به یک مدال برنز دست پیدا کند. آنها در المپیک 2004 آتن نیز در حالی که با 36 ورزشکار حضور داشتند، یک طلا در قایقرانی بادبانی و یک برنز در جودو را از آن خود کرده بودند.

 

این روند نزولی ورزشکاران رژیم صهیونیستی با انتقادات زیادی درون سرزمین‌های اشغالی مواجه شده است. روزنامه «اورشلیم پست» گزارش داده که کمیته ویژه‌ای برای بررسی دلیل ناکامی ورزشکاران اسرائیلی در المپیک لندن تشکیل شده است. این روزنامه در ادامه از وضعیت زیرساخت‌های ورزشی رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و آن‌ها را کافی نمی‌داند.

 

البته نویسنده این روزنامه در ادامه به موفقیت تعدادی از ورزشکاران یهودی سایر کشورها اشاره کرده و سعی داشته موفقیت آن‌ها را به نام رژیم اشغالگر قدس مصادره کند!

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.