کدخبر :3515 پرینت
18 مرداد 1391 - 15:37

حذف شبکه آیت الله سیستانی از برخی ماهواره ها

متن خبر

مدیر شبکه تربیتی-آموزشی 'هدهد' ویژه کودکان و نوجوانان که برنامه های خود را بر اساس فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) تهیه و پخش می کند، از متوقف شدن پخش برنامه های این شبکه در برخی شبکه های ماهواره ای از جمله 'اتلانتیک برد' خبر داد.
 
به گزارش سیتنا، 'یاسر آزان' مدیر این شبکه تلویزیونی وابسته به آیت الله 'علی سیستانی' که برنامه های خود را از بیروت پخش می کند، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هنور علت مشخصی در متوقف شدن پخش برنامه های این شبکه به ما اعلام نشده است.
 
وی افزود: این شبکه روزانه از ساعت 10 صبح به وقت 'نجف اشرف' در عراق کار خود را شروع می کرد، ولی در سوم ماه جاری میلادی (13مرداد) پخش برنامه های این شبکه بدون هیچ دلیلی متوقف شد.
 
مدیر شبکه هدهد تأکید کرد: این شبکه ویژه کودکان 3 تا 14ساله است و طبق اصول و معیارهای مشخصی، هدف های تربیتی را دنبال می کند.
 
آزان ادامه داد: این شبکه سعی دارد با تکیه بر تعالیم اهل بیت(ع) و قرآن، تمام مناسبت های دینی را به صورت قابل فهم به دور از پخش موسیقی برای کودکان به نمایش درآورد تا بدین صورت کودک مسلمان را با اصول و فروع دین مبین اسلام به طور کامل آشنا سازد.
 
مدیر شبکه هدهد اظهار داشت: با وجود تبیین اهداف تربیتی - دینی این شبکه، هنور علت مشخصی درباره منع پخش برنامه های آن وجود ندارد و باید دید که براستی هدف از این گونه اقدامات علیه شبکه های دینی و تربیتی چیست.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.