کدخبر :3498 پرینت
17 مرداد 1391 - 14:59

در حاشیه ماه عسل؛ وقتی ضیاء مقابل نجف زاده سکوت کرد

متن خبر
شب گذشته و همزمان با حضور کامران نجف زاده در برنامه ماه عسل علی ضیاء برای نخستین بار و برخلاف روزهای گذشته سکوت را برگزید.

219000_784.jpg

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ماه عسل، که در این روزهای عرفانی و معنوی و ساعات نزدیک افطار مهمان خانه های روزه داران است با اجرای سید علی ضیاء از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. سپس تیتراژ آغازین برنامه با صدای بنیامین بهادری طنین انداز شد.

مجری برنامه در لحظات آغازین برنامه گفت: هنگامی که حمید سوریان موفق به کسب طلای المپیک شد بسیار ذوق زده شدیم و دیشب خیلی جیغ کشیدیم.

تیم پیروزی هم که رویه سال گذشته خود را در پیش گرفته گویا قرار است که همه ما استقلالی شویم.

وی ادامه داد: فردا روز خبرنگار یعنی روز حقیقت است خبرنگاران که برای ما بسیار انسانهای شریفی هستند افرادی که با عکس و خبر حقیقت را به ما نشان می‌دهند روزشان مبارک و امیدواریم اتفاق های خوشایندی برای تمامی این قشر رخ دهد.

در آیتم حافظان قرآن کریم ریحانه رحمانی (مهندس عمران و حافظ کل قرآن کریم) مهمان این بخش از برنامه بود.

ریحانه رحمانی (حافظ کل قرآن کریم) گفت: از سال 85 شروع به حفظ قرآن کردم و دو سال حافظ کل قرآن هستم.

کامران نجف زاده (خبرنگار) و پسرش امیرکیان نجف زاده و سهیل کریمی (مستندساز) به همراه همسرش لیلا باقری روزنامه نگار از مهمانان شب گذشته برنامه ماه عسل بودند.

کامران نجف زاده خبرنگار با حضور در این برنامه گفت: از کیهان ورزشی کارم را شروع کردم و به صورت اتفاقی وارد تلویزیون شدم و به هیچ وجه پارتی نداشتم.

وی افزود: بهترین خبر زندگی ام تولد امیر کیان پسرم بود و بهترین گزارش زندگی ام زمانی است که حرف دل خودم را زده باشم.

نجف زاده ادامه داد: در یک جاهایی واقعاً از حرفه ام پشیمان می شوم زمانی که در لیبی بودم در آن شرایط فقط لطف خدا شامل حالم شد.

وی تصریح کرد: خبرنگار سیاسی هستم و اجتماعی و ورزشی هم علاقمند هستم و از کودکی به احمدرضا عابدزاده علاقمند بودم.

نجف زاده در خصوص سفر خود به فرانسه اینگونه بیان کرد: زمانی که برای کار خبری به فرانسه رفتن هیچ کار خاصی انجام ندادم و فقط از نکاتی که مشترک بین کشور فرانسه و ایران بود وارد شدم و فقط با مانور روی محورهای مشترک و موضوعاتی که حس کردم دردآور است رفتم مثلا اینکه اولین ایدز را کشور فرانسه وارد ایران کردند و حتی حاضر به پرداخت غرامت آن نشدند.

نجف زاده در پاسخ به این سوال که طرفدارانت زیاد هستند یا منتقدانت خطاب به مجری گفت: شما خودتان ابتدا این سوال را پاسخ دهید و علی ضیاء عنوان کرد من سعی می‌کنم فرزند مردم باشم و به واقع تقدیر را هم دوست دارم و بعد نجف زاده اینگونه عنوان کرد: فردی که در رسانه کار می‌کند خود را در معرض میلیون ها انسان قرار می دهد و ممکن است گاهی نگاه آن افراد ثبت و یا گاهی منفی باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تا به حال در معرض تهدید قرار گرفتید، بیان کرد: بله در مقاطعی تهدید هم شده ام.

وی در ادامه اظهار داشت: علاقمند هستم با علی آبادی و علی پروین مصاحبه تلویزیونی داشته باشم.

مجری خطاب به نجف زاده اظهار داشت: تفاوت کامران نجف زاده با بقیه خبرنگاران چیست که کامران می‌توند حرف هایی بزند و بقیه نمی‌توانند.

نجف زاده افزود: هیچ تفاوتی میان من و دیگران وجود ندارد گاهی یک فرصت شده هم می‌توانند این حرف ها را بزنند من سعی می‌کنم خط قرمزها را بشناسم و واحد مرکزی خبر هم به واقع حمایت می‌کنند.

در ادامه سهیل کریمی (مستندساز) با حضور در این برنامه گفت: دغدغه های خودم را مکتوب می کردم و زمانی که متوجه شدم تاثیر مستند از نوشته بیشتر است و به سراغ مستند رفتم.

لیلا باقری (روزنامه نگار) در ادامه گفت: قبل از اینکه سهیل اسیر شود گزارشاتشان را می‌خواندم و دلیل علاقه من به خبرنگاری از گزارشات او بود آرمانش برای من متعالی و قشنگ بود.

در خاتمه علی ضیاء خاطرنشان کرد: دنیا به خوبی شما احتیاج دارد تو رو خدا مواظب خوبی هاتان باشید.

ماه  عسل ویژه برنامه ای است که در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 19:15 از شبکه سه سیما با اجرای سید علی ضیا و تهیه کنندگی مجید یوسفی به روی آنتن می رود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.