کد مطلب: 

3415

معرفی برنامه های موبایل ویژه‎ی المپیک لندن 2012 + لینک دانلود

معرفی برنامه های موبایل ویژه‎ی المپیک لندن 2012 + لینک دانلود

شور و هیجان رقابت های المپیک در میان برگزارکنندگان، شرکت کنندگان و توریست هایی که به لندن سفر کرده اند به اوج خود رسیده است. یکی از راه های خوب برای در جریان قرار گرفتن نتیجه مسابقات، اتفاقات، مدال ها و برنامه مسابقه ها، استفاده از برنامه های موبایل ویژه المپیک لندن 2012 است.

 

به گزارش سیتنا به نقل از آی کلاب، با هم نگاهی به این برنامه ها می اندازیم.

 

London 2012 Join in

همینطور که از اسم این برنامه رسمی المپیک لندن 2012 پیداست، این برنامه بیشتر به چگونگی ملحق شدن به مسابقات و تماشای آنها اختصاص دارد. طبیعی است که یکی از مهمترین بخش های این برنامه "تقویم" مسابقات باشد. توسط این تقویم به طور دقیق می توانید زمان بندی برگزار شدن انواع رشته های ورزشی را مشاهده کنید و مسابقه مورد علاقه خود را پیدا کنید. این برنامه همچنین دارای بخش های مختلفی برای مشاهده عکس ها، ویدئو های مسابقه ها و همچنین قابلیت check in کردن محل های مسابقات است.  

یکی از بهترین قابلیت های این برنامه که اطلاعات بسیار زیادی را در خود جای داده است، بخش اطلاعات و مکان های دیدنی و فستیوال هایی است که در لندن برپا می شوند. اگر مایل هستید همه این اطلاعات گرانبها را در یک جا داشته باشید، برای دانلود این برنامه اقدام کنید. 

نسخه اندروید | نسخه iOS | نسخه BlackBerry

 

 

London 2012 Results

دومین برنامه رسمی مسابقات المپیک، برنامه جمع و جوری است که نتایج مسابقات را برای کاربر نمایش خواهد داد. شما به راحتی می توانید نتایج مسابقات را روز به روز پیگیری کرده و ببینید که چه مسابقه ای در حال حاضر در حال برگزاری است و نتایج آن را به طور زنده پیگیری کنید. همچنین خلاصه ای از بازی برگزاری شده، مدال های رشته مورد نظر و تمام مدال های توزیع شده و دسترسی به پروفایل هر یک از ورزشکاران از دیگر قابلیت های این برنامه است.

یکی از بخش های مهم این برنامه قابلیت My Team است که به طور پیش فرض بر روی Great Britain قرار گرفته است. شما می توانید با انتخاب کشور مورد نظرتان، از بخش reminder مسابقات نتایج مسابقات کشور یا تیم مورد علاقه تان را پیگیری کرده و حتی از بخش "اضافه کردن به علاقه مندی ها" نیز استفاده کنید که کمک بسیار خوبی در پیگیری مسابقات و نتایج کشور مورد علاقه تان است. همچنین از طریق این برنامه به فروشگاه رسمی مسابقات نیز می توانید دسترسی داشته باشید.

برای دریافت این برنامه که برای پلتفورم های مختلف ارائه شده است، می توانید از لینک های زیر اقدام کنید.

نسخه اندروید | نسخه iOS | نسخه Windows Phone | نسخه BlackBerry

 

 

BBC Olympics

بی بی سی به عنوان یکی از بنگاه های خبری پوشش دهنده مسابقات، یکی از بهترین و کاملترین برنامه های موبایل را ارائه کرده است. این برنامه در نگاه اول بخش هایی مانند اخبار، جدول زمانبندی مسابقات، اطلاعات هر یکی از مسابقات، بخش ویژه تیم Great Britain، جدول توزیع مدال ها و شخصی سازی برنامه را در خود جای داده است. اما BBC در این برنامه خدمات ویژه و اختصاصی را در مورد بخش هایی که گفته شد نیز ارائه می دهد که می تواند بر جذابیت های این برنامه اضافه کند.

اگر بلیط مسابقات را تهیه نکرده اید، نگران نباشید! چون یکی از این قابلیت های این برنامه مشاهده پخش زنده مسابقاتی است که در حال برگزاری است. شما می توانید از طریق گوشی آیفون، یا گوشی های مبتنی بر سیستم عامل های اندروید یا بلکبری این مسابقات را به طور زنده پیگیری کنید. متاسفانه خبری از نسخه ویژه آیپد و ویندوزفون نیست که جای تعجب دارد!

نسخه اندروید | نسخه iOS | نسخه BlackBerry 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-08-01 06:10

افزودن دیدگاه جدید