کد خبر: 336944
05 خرداد 1405 - 14:56

مراحل بازگشایی اینترنت، حسب دستور رئیس جمهور در حال انجام است/ بازگشایی ثابت شروع شد

در پی دستور رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای بازگشایی اینترنت بین الملل، پیگیری های سیتنا تا ساعت 15 امروز سه شنبه (5 خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است و توقفی در اجرای حکم رئیس جمهور صورت نگرفته است، در همین حال بازگشایی اینترنت بین الملل در حوزه ثابت شده است.

متن خبر

دکتر احسان چیت ساز، معاون وزیر ارتباطات ساعاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار کرد: تا دقایقی دیگر اولین دسترسی ها به اینترنت بین الملل ایجاد می شود و رفته رفته مرم شاهد بازگشایی تدریجی اینترنت خواهند بود و تا 24 ساعت دیگر همه مردم به اینترنت بین الملل متصل می شوند.

همچنین بر اساس اعلام یک منبع مطلع، برخی سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های بین‌المللی نیز به‌تدریج و در چارچوب فازهای بعدی بازگشایی شبکه، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و در فاز اول بازگشایی قرار ندارند. 

 پیگیری های سیتنا تا ساعت 15 امروز سه شنبه (5 خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است.

در همین حال از دقایقی پیش روند بازگشایی اینترنت ثابت در سراسر کشور آغاز شد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ممنونیییم 🫶
هیچ وقت یادمون نمیره خانم استوار و بقیه عزیزان سیتنا چقدر تلاش کردن در این مورد ❤️✨️🙏
ناشناس
سیتنا تو رو خدا پیگیری کن یعنی چی جلوشو گرفتم این همه ما امیدواریم دیگ نا امیدمون نکنید بخدا روانی شدیم دلم میخاد بمیرم واقعا من خیلی خوشحال بودم
رضا
هرچی میکشیم ار این 2تاست بیشتر: سیدمحمدامین آقامیری. رسول جلیلی
حافظ
همراه پس کی باز میشه ؟😔
ادمینِ بی پول
وصل شدممممم
ن
با چه اپراتور
روانی شدیم تو‌ایران
انقد‌دمسئولینو دوست‌دارم‌ حرف‌دلمو سایت اجازه پخش‌نمیده🤣🤣🤣🤣🤣🤣
روانی شدیم تو‌ایران
انقد‌دمسئولینو دوست‌دارم‌ حرف‌دلمو سایت اجازه پخش‌نمیده🤣🤣🤣🤣🤣🤣
A
دیتا سنترها بازز شد
خ
همراه اول کسی وصل هست ؟
س.اکبری
والا هنوز چیزی وصل نشده هیچی 😐
مازیار جرجانی
.خواهش می کنم این پیام من رو منتشر کنید من یک پدر سرپرستت یک دختر هفت ساله بیش فعال وپرستار از پدرم که ایشون هشتاد و شش سالش هست یک پدر مجرد ادمین پیج گردشگری روستایی علی آباد نیر بودم در نوشهر امکان کار یدی یا کارمندی ندارم من سرپرست یک دختر هفت ساله هستم نه بستگانی دارم نه مهد کودکی امیدم به حدود ماهی پانزده میلیون تومن درآمد از این کار بود امکان کار خانگی سرمایه کار خانگی ندارم من کجا باید شکایت کنم از اون چهار نفری که میگن در دیوان عدالت اداری از یک حق قانونی من شکایت کردن که اینترنت رو جلوش رو بگیرن من کجا پناه ببرم واقعا چرا ضربه زدیم به کار ما من که اینترنت پروش شاملم نمیشه هزینش رو ندارم من روزانه باید اجاره پرداخت بکنم با یک بچه و یک پدر پیر
ن. خ
واقعا متاسفم. که توی این شرایط سخت هستید. امیدوارم هرچه زودتر نت وصل بشه و رو سیاهیش بمونه برا اون آدمایی که مخالف بودن و زندگی مردم رو خراب کردن. الهی آمین🙏
ب
ای بابا مسخره کردین ،،بالاخره وصل میشه یا نه ،،، ؟؟؟؟
موسوی
آقای عارف شما ثابت کردی یک مهندس باسواد و خبره هستی، آقای پزشکیان گرچه دلسوز ولی پزشکه و این کار فقط از عهده یک مهندس لایق برمیاد
Mahdi
خواب نمیبینم که؟ 😭😭گیممم ، آپدیت گوشی آخ اخ
هااا
همراه اول کسی وصل هست ؟
اینترنت
مخابرات تهران هنوز وصل نشده...
امیر حسین
‼️‼️ شاکی قضایی «اتصال اینترنت بین الملل» مشخص شد

♦️این ۴ نفر که گرایش سیاسی آن ها کاملاً مشخص است و تحت راهبری یک مقام ابقا شده ی دولت رییسی، دست به شکایت زده اند، عبارتند از کامیار ثقفی، رضا تقی پور، رسول جلیلی و محمد حسن انتظاری.
امین
برن کره شمالی زندگی کنند اینها اصلا ایرانی هستن برن کره کلی پول از آزار دادن مردم کره شمالی به جیب بزنند مردم ایران همیشه حقشون می‌گیرند
س.اکبری
پس چرا مال adslشرکتی مثل پارس آنلاین هنوز وصل نشده نمیدونم چرا یسری میگن اینترنت وصل شده سیتنا لطفا لطفا تایید کن
پیام
پارس آنلاین تو وصلی های قبلی هم همیشه چند روزی عقب بود
حسین نعمتی
دست تمام کسانی که راه آزادی اینترنت و احقاق حقوق مردم تلاش میکنن رو می‌بوسم ❤️
آ سِد مصطفی
سپاسگزار از لطف دولت محترم و مسئولان🙏🌹 و سیتنای عزیز و گرامی که تمام تلاشش رو برای برقراری اینترنت انجام داد
م
دیگه بنظرم مردم باید متوجه بشوند وصل کردن اینترنت اگر قصدش باشه در کمتر از چند ساعت رخ میده صغری کبری چیدن نداره امیدوارم این آخرین قطعی اینترنت باشه(باید باشه) و اگر بحرانی پیش اومد اینترنت قطع نشه
V
آقا چی هی میگید نت ثابت وصل شده ؟ فیبر مخابرات تهران هیچی وصل نشده که هیچ، همین سایت های داخلی هم به زور لود میکنه .
سام
شاتل ثابت مشهد وصل نشده
ایرانسل هم وصل نیست
شرکت استار داریم راضی هستیم
باید هرچه سریعتر اینترنت بین الملل برای همه مردم باز بشه
✨️
مخابرات تهران وصل شد. الحمدالله 🩷 دلتووون رووشن باشه🩷
ناشناس
واااای وصل کنید دیگه ده روزه میگید بیست چهار ساعت دیگه هی بیست چهار ساعت دیگه ...من سه ماهه لنگ یه آموزش ویدیویی تو یوتیوب موندم خونم سوخت ...
روح الله
مال‌من هنو وصل نیست 😭😭😭😭😭😭
هوووووووووووووورااااااااااااااااااا
دوستان هرکی وصل شد آرامش خودشو حفظ کنه و بگه با چه اپراتور و از کجا وصل شده و بعد از سیتنا تشکری کنه
گیلان زیبا
فیبر مخابرات گیلان باز شده.لحظه ای بدون فیلتر میره اینستا.دارن باز میکنن.ولی نوسان سرعت داره
خدا جونم مرسي
اينترنت داره وصل ميشه واقعا از تموم كساني كه تو اين راه زحمت كشيدن تشكر ميكنم خدا در همه لحظات كنارتون باشه و همچنين سيتنا و تموم ادمهايي كه براي اين لحظه ي خوب تلاش كردن مرسي واقعا مرسي
فلک‌زده
بلخره وصل شد.
ایران
تسلیت به پرو پلاسا 🤣 کانفینگ فروشا چ خرنده چ فروشنده مخالفان وصل شدن و اونایی ک انرژی منفی میدادن.بای بای ما رفتیم🤣 ، هیچوقت نخرییییدم شما باعث شدین انقد دیر وصل شه و البته خوبیشم این بود ک به همه ثابت شد با کانفینگ همه میتونن وصل شن پس بهونه دیگه قبول نیس،
س.اکبری
دوستان کسی میدونه برا مودم‌های وای فای شرکتی پارس انلاین و بقیه وای فاهای شرکتی چه زمانی اینترنت جهانی باز میشه من از پارس انلاین استفاده میکنم اما هنوز خبری از اتصال نت نیست کسی هست بدونه
مردم
با آسیاتک وصلم. هوراااااااااااااااا
لطفاً نام خود را وارد کنید (اجباری)
مودمو از کجا بگیرم مودمه چیه ؟
زهرا
رو تلفن همراه هم فعال کنیددیگه واتساپ من وصل نشد توروخدا زودتروصل کنید
D. P
Play store با اینترنت خونگی اومد بالا. البته سرعتش پایبنه
خ
آنقدر که من خوش شانسم فک کنم آخرین نفری که وصل شه منم 🥴😅😅😅
اینترنت آزاد حق همه مردم
عزیزان توی رادار ها اینترنت داره بدجوری اختلال پیدا میکنه و همشون دارن قطع میشن. این نشون دهنده ی اینه که واقعا در حال وصل شدنه و درحال ارتباط مجدد با سرور جهانی هستن
ههه
ادمینمون هم که رفت به نت های بین‌المللی
ناشناس
وب دیپ سیک از کار افتاد. به چه دلیل می‌تونه باشه ؟!!
تتو آرتیست
کلا آپشم کار نمیکنه
البته من ایرانسلم
چند نفر دیگه هم با ایرانسل به مشکل برخوردند
شاید همراه اوکی باشه
Shahab
من نه اینستاگرام دارم،نه واتساپ،نه پیام رسانه‌ای داخلی.استفاده من از اینترنت فقط،یوتیوب،تلگرام،گیم، همین
شبکه های اجتماعی برون مرزی باید بدون چون و چرا وصل بشه.بسیاری از هموطنان کسب و کارشون از اینستاگرام هستش خدارو خوش نمیاد در حقشون کوتاهی کنن
Error_up
چرا باید برای حق طبیعی مون خوشحال باشم؟
لطفاً نام خود را وارد کنید (اجباری)
یک سوال وقتی مخابرات منظورم چخ مودم هایی هست ؟
دانیال
دیوان «عدالت» گفته رعیت رو چه به اینترنت. معنی عدالت رو هم فهمیدیدم. معنیش اینه همه برابریم ولی خودی ها برابرترند
مش سعید
ثابتی زجه بزن
جز بی آبرویی چیزی برات نموند

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.