کد خبر: 336944
05 خرداد 1405 - 14:56

مراحل بازگشایی اینترنت، حسب دستور رئیس جمهور در حال انجام است/ بازگشایی ثابت شروع شد

در پی دستور رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای بازگشایی اینترنت بین الملل، پیگیری های سیتنا تا ساعت 15 امروز سه شنبه (5 خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است و توقفی در اجرای حکم رئیس جمهور صورت نگرفته است، در همین حال بازگشایی اینترنت بین الملل در حوزه ثابت شده است.

متن خبر

دکتر احسان چیت ساز، معاون وزیر ارتباطات ساعاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، اظهار کرد: تا دقایقی دیگر اولین دسترسی ها به اینترنت بین الملل ایجاد می شود و رفته رفته مرم شاهد بازگشایی تدریجی اینترنت خواهند بود و تا 24 ساعت دیگر همه مردم به اینترنت بین الملل متصل می شوند.

همچنین بر اساس اعلام یک منبع مطلع، برخی سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های بین‌المللی نیز به‌تدریج و در چارچوب فازهای بعدی بازگشایی شبکه، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و در فاز اول بازگشایی قرار ندارند. 

 پیگیری های سیتنا تا ساعت 15 امروز سه شنبه (5 خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است.

در همین حال از دقایقی پیش روند بازگشایی اینترنت ثابت در سراسر کشور آغاز شد.

انتهای پیام

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

ه
اعصابتو آروم نگه دار اول فکر کن بعد الان حداقل 10 تا حکر داره حمله می‌کنه به سیتنا که حکش کنن
ه
اعصابتو آروم نگه دار اول فکر کن بعد الان حداقل 10 تا حکر داره حمله می‌کنه به سیتنا که حکش کنن
خاله
چرا سایت باز شده ها انقدر کند هستن
حافظ
کدوم سایتا باز شدن مگه؟
محمد محمودی اصل
پس این ابطال مصوبه توسط دیوان عدالت اداری موضوعش چیه؟
ایران
دمتون گرم وصل کنید ارههههههه بزارین بسوزنننن اون ۴ نفری که شکایت کردن
جوان غیور ایرانی که بفکر مهاجرت هست
خداوکیلی چرت و پرت نگید
هیچی وصل نشده
گیتی
سیتنا پس این دیوان عدالت چی میگه یکی تروخدا منو روشن کنه 😢
چرا خبر درست نمیزارید
حالا شد باز شدن واسه تلفن ثابت!پس گوشیای همراه چی
یک عدد خسته!
پیامرسان‌ها به فاز بعدی؟؟؟؟
مگه رئیس جمهور نگفت برگرده به قبل از دی ماه!؟ حالا فاز بندیش کردین؟ قراره تو فاز اول چی باز شه جیمیل و هواشناسیمون فقط؟ واقعا عصبیم خیییییلی عصبی! همممش تقصیر خودمونه، آهاااای مردم تقصیر ماست، همیشه تقصیر ماااا بوده. یک عمره فقط توسری‌خوردیم و دم نزدیم.
از ماست که بر ماست.
پزشکلندر
اینم از این حالا بسوزه امثال جلیلی رسایی 😂😂
مهدی
دوستان خبرهایی که درباره توقف (اتصال اینترنت)این روند با دستور دیوان عدالت منتشر میشه رو زیاد جدی نگیرید ،رسول جلیلی که هیچ صمتی نداره چجوری میتونه جلوی حکم رییس جمهور رو بگیره .این بازی ها رو برخی ها راه می اندازن تا حداکثر استفاده رو از این شرایط ببرن.
😡😡😡😡😡
برخییی از پیام رسان های خارجی؟ اگه اینستا وصل نشه من چیکار کنم؟
بهزاد
با فیلتر شکن وصل میشیم
جبار
صل الا سترکه چشم حسود بترکه 😂😂😂 وقت شادی ماست 😂😂😂 کانفیگ فروش و عوامل وابسته از مخالف بازگشایی تا بقیه بسوزیییییییییییییییید😂😂😂
یه نفر همینجا
داستان دیوان عدالت چیه؟ میگن چند نفر برای تشکیل ستاد شکایت کردن....
نمیشه ما مردم هم شکایت ثبت کنیم؟ جدی فقط باید خفه باشیم؟
زندانی در ایران
اتفاقا دیوان عدالت اداری به شکایات مردم به دولت رسیدگی میکنه مردم همینجا میتونن شکایت کنن برا کارای دولت و دولت مردای بی مسئولیت بی وجدان
Amin
این قضیه دیوان عدالت چیه؟ خواهشا یه پیگیری بکنید
.
بخدا میرم خیابون حق اینترنتم رو بگیرم دیوان عالی دیگه چیه 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
رضا ناطقی
بیلخره پیروز شدیم
کانفیگ فروشای خبیث الان برید غاز بچرونید
میگفتین وصل نمیشه ما رو اذیت میکردین
ولی بحول و قوه الهی اینترنت باز شد 😄😁😁
یه بدبختی
سیتنا دیوان عالی یه چرت و پرتی ظاهرا گفته در مورد اینترنت بیزحمت ببین چیه میگن دیوان عالی می خواد جلو وصلی رو بگیره ولی تا الان چنتا خبر دروغی پخش شده تو اینترنت فکر کنم اینم از اوناست
اینترنت حق همه
آقای هاشمی و چیت‌ساز از چیزی نترسید و کارتون رو ادامه بدید
مردم پشت شما هستن
خسته از بی نتی
خبر دیوان عدالت ربطی به قطع و وصل شدن نت نداره خیالتون راحت
Amin
پس درمورد چیه ؟
نلی
زنده باد دکتر پزشکیان
از خوندن اون خبر توقف به قدری عصبانی بودم که تپش قلب شدید گرفتم
اما مرسی مرد بزرگ ثابت کردی پای حرفت هستی
البته رفع فيلترينگ هم منتظریم بزودی
ایرانی پوست کلفت
یعنی هر سایت و پیام رسانی یچیزی میکه
ولی هر اتفاقی بیفته یادمون نمیره ک شخص رسایی و میرسلیم و اون سه نفر ک رای منفی دادن ب درد جرز دیوار میخورن ن مردم
پویا
همینکه وزیر ارتباطات و رییس جمهور پزشکیان جنم و جیگر داشتن خودشونو به این تندروها نشون دادن واقعا عالیه، امیدوارم نسل اونا منقرض بشه و یه روزی محاکمه بشن بابت بلاهایی که سر مردم آوردن
منتظر
خداروشکر
HAMiD.TEHRANi
من در اسرع وقت بصورت حضوری
از تیم حرفه‌ای،باشرف و‌ راستگوی سیتنا
که این مدت صدای مردم‌ بودن
و بابت این، فشارهای زیادی رو تحمل کردن
تقدیر میکنم.
واژه صدای بی‌صدایان شایسته شماست♥️
🤝🏾✌🏾
لیلا
امان از دست آدمهای حسودی که چشم دیدن خوشحالی مردم و ندارن ، ممنون سیتنا خیالمون راحت شد
سردرگم
دمت گرم داشتم سکته میکردم🙏🙏🙏
محمد علی
فقط به چهره اون چهار نفر که در دیوان اداری گفتن باز نشه رو نگاه کنین ..قربون خدا برم که چهره انسان رو هم مثل ذاتش میکنه
Anahita
خدا یار بی‌کسونه..... همیشه انسان مکار و بدخواه رو رسوا میکنه و این تازه شروعشه. کم کم دست کسانی که با نابودی امنیت ملی و امنیت دیجیتال و قطع اینترنت جیبشون رو پر پول کردن هم رسوا میشن و اون وقته که به سزای خیانتشون به مردم و کشور میرسن. خدا مکر خودشون رو بهشون برمیگردونه
طرفدار حقوق بشر
خوبی این ستادی که برای بازگشایی اینترنت زدن این بود که کسایی که مخالف اتصال اینترنت بین الملل برای مردم بودن معلوم شدن . فکر میکنم هدف از زدن این ستاد هم همین بود .
ستاد مبارزه با نت طبقاتی
دیوان عدالت
فقط میخواد ساختار ستاد برسی کنه
به اینترنت دخالتی نداشته
~
قضیه توقف مصوبه چیه؟وصل میشه یا نه
من
باباا ول مردم و نت کنییید دیگ اه شب انفجار میشه دو ساعت بعد دیوان شکایت میکنه روانمون خمیر شد
ایرانی به خودت بیا
وصل نمیشه شکایت کردن تموم شد هیجوقت وصل نخواهد شد. یه مشت سنگ انداز تند رو و پا بوس کیم جونگ اون نمیذارن وصل شه، قوه قضاییه هم مشخصه وضعش سمت تند رو هاست‌. فارس تایید کرد اینترنت وصل نخواهد شد.
SePi -
دیوان عالی عدالت کاره ای نیست که بخواد جلو وصلی نتو بگیره خبراشم فیکه فارسم که خبرای فیک زیاد میزاره تو چقد ساده ای که باور میکنی البته میدونم دیگه کانفینگ نمیتونی بفروشی مجبوری به خودت امید بدی😂
فربد
کو؟؟؟؟؟کو؟؟؟؟؟؟چرا من هیچی نمیبینم؟؟؟
لطفا تکذیب کن پس
سیتنا لطفا توضیح کامل تری بذار پس این خبر چیه که همه جا پخش شده که دیوان عدالت جلو اتصال رو گرفته احر این خبر فیک هست لطفا تکذیبش کن مردم واقعا حقشان نیست اینقدرررر واسه یک نت زحرکش بشن واقعا انسانی نیست
نوشابه ۱۱۰ هزاری
درود به سیتنای عزیز
فقط اینکه منظور از بازگشایی پیامرسان های بین المللی چیه؟ رفع فیلتر؟
ALi
این جبلی ورفیقاش نگرانن ملت برای هزارمین بار یانگوم ازصداوسیما نبینن
پریا
مردم بخاطر اینترنت هیچی نیست ولی کلا صدا سیمای اینارو نمیبینن و ربطی به هیچی نداره
امیر
مرسی سیتنا بابت پیگیری های مکررتون اگر شما و اعتراضاتمون برای اینترنت نبود حالا حالا ها اینترنت وصل نمیشد از آقای عارف و ستار هاشمی و رییس جمهور عزیزمون متشکریم که به فکر مردمشون هستند
میلاد
میشه تحقیق کنی ببینی داستان این دیوان عدالت چیه
میشه بگی آخرش اینترنت وصل میشه یا نه؟
لطفا بگو کی باز میشه
سارا
دیوان عدالت نمیزاره من اون جونورا رو میشناسم
ابول
هوووووو🥳
فقط سه ماه از دنیا و زندگی عقب افتادیم🥲
محسن طهماسبی فرد
باید باز بشه و ما فقط همین رو می فهمیم. خوبه که همین امروز اقدام کردن.
دیوان عدالت اداری خالی از عدالت 4 نفر یا 90 میلیون نفر
دیوان عدالت اداری دستور توقف مصوبه بازگشایی اینترنت را صادر کرد جلوی دستور رئیس جمهور و که نمی تونه بگیره رئیس جمهور مقام بالاتر هستش

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.