کد مطلب: 

3362

گزارشی از بی‌نظمی در المپیک

گزارشی از بی‌نظمی در المپیک

شب گذشته و در پایان مراسم افتتاحیه المپیک 2012 حدود 80 هزار نفر که در ورزشگاه حضور داشتند با مشکل جدی بازگشت به مرکز شهر مواجه بودند، چرا که برای انتقال این 80 هزار نفر تمهیدات خاصی در نظر گرفته نشده بود.

 

به گزارش سیتنا، ایستگاه مترو تنها راهی بود که این 80 هزار نفر می‌توانستند به خانه‌ها و هتل‌های خود برگردند که ترافیک بزرگ توده‌ای از مردم به وجود آمده بود و پشت در متروها انبوهی از جمعیت منتظر رسیدن قطارها بودند.

به گزارش ایسنا ،کمیته‌ برگزاری مسابقات دسترسی به برخی از ورزشگاه را بسیار محدود کرده است و اتوبوس‌های سایر که قرار است خبرنگاران و ورزشکاران را جابجا کنند تنها در وقتی محدود این کار را انجام می‌دهند و برای عنوان مثال برای مسابقات تیراندازی و روئینگ که مسابقات آن تا بعد از ظهر ادامه دارد اولین اتوبوس ساعت پنج صبح در نظر گرفته شده و آخرین آن هشت صبح است و پس از استراحت هیچ امکانی به دسترسی به ورزشگاه از طریق اتوبوس‌های کمیته‌های برگزاری وجود ندارد و هر کسی که بخواهد به این ورزشگاه برود، مجبور است حدود دو ، سه ساعت از طریق قطارهای زیرزمینی، روگذر و تاکسی طی کنند.

فاصله این ورزشگاه ها نیز بعضا آنقدر زیاد هستند که با اتوبوس‌های کمیته‌ برگزاری بازی‌ها و از طریق خط مخصوص المپیک حدود 70 دقیقه زمان می‌برد تا به ورزشگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که ترافیک در لندن سبک باشد در غیر این صورت پیش‌بینی‌ها غلط از آب در می‌آیند.

روز گذشته و پیش از مراسم افتتاحیه تعداد زیادی از مردم لندن که با دوچرخه‌ تردد می‌کنند در اعتراض به وضعیت موجود دست به اعتراض زدند که پلیس لندن حدود 50 نفر از آنها را بازداشت کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-28 12:59

افزودن دیدگاه جدید