کد مطلب: 

3359

ترویج فساد با سایت صیغه‎ی ساعتی در ماه مبارک رمضان!

ترویج فساد با سایت صیغه‎ی ساعتی در ماه مبارک رمضان!

مرکز مجازی ازدواج موقت تهران که با وجود شکایات و پیگیری های وزارت ارشاد و نیروی انتظامی همچنان فعال است و بیشتر شبیه یک خانه فساد مجازی می باشد از صیغه ساعتی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش سیتنا به نقل از رویداد، هم اکنون چند سایت مجازی به طور غیر قانونی ولی در ابعاد وسیع با موضوع ازدواج و صیغه موقت در تهران فعال هستند و بارها وزارت ارشاد و وزارت ورزش و جوانان صدور مجوز برای این گونه سایت ها را تکذیب کرده اند.


این سایت ها که به گفته برخی منابع آگاه توسط برخی گروه های غیر مسلمان برای ترویج فحشا و فساد طراحی شده است به منظور تخریب احکام شرعی و دینی در بخش های مختلف سایت خود به درج روایات و آیات و نفل قول هایی از علما و بزرگان پرداخته اند؛ این در حالی است که تا کنون صدها ازدواج که ارتباط اولیه آنها در فضای مجاری ایجاد شده به طلاق و حتی سرقت و تجاوز و قتل منجر شده و برخی از رسانه های مسئول به کرات در مورد عواقب این دست تعاملات جنسی در اینترنت اخطار داده اند.


برخی رسانه ها به نقل از معاون دادستان تهران به برخورد شدید با این متخلفان اینترنتی اشاره کرده اند. محمد حسین زاده در رسانه ها از تنظیم متن کیفر خواست بیشتر این سایت ها به جرم کلاهبرداری خبر داده است.


صاحبان این وب‎سایت ها که هویت اصلی آنها برای مخاطب کاملا مجهول است در صورت دستگیری به حبس محکوم خواهند شد. مهدی دواتگران، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاستهای خارجی مجلس هم با تشریح موارد حقوقی و کیفری برای برخورد با سایت‌های همسریابی گفته است: براساس قانون کسانی که بدون داشتن مجوز و با عناوین و روشهای موهوم وجوهی را دریافت می کنند، کلاهبردار بوده و برای آنها از یک تا 7 سال مجازات حبس در نظر گرفته شده است.


جالب این است تبلیغات برخی از بانک های کشور نیز در این سایت ها به چشم می خورد.
خرداد ماه امسال رسانه‌ها از فعالیت مرکزی خبر دادند که در کار "صیغه ساعتی" است و مدیرش هم ادعا می‌کند کارش کاملا مطابق با قانون و موازین شرعی است و با دریافت 40 هزار تومان کارمزد، روزی بیش از 20 قرار صیغه ترتیب می‌دهد.


نام این سایت هم به کمیته بررسی مصادیق جرائم رایانه‌ای ارسال شده و با شکایت رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) رسیدگی به پرونده گردانندگان سایت را آغاز کرده است. اما این سامانه اینترنتی تا تاریخ 3 مرداد هم به روز شده و آگهی‌هایی متناسب با حال و هوای ماه رمضان هم دارد؛ از جمله اینکه متقاضیان "بعد از افطار" پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-27 19:52

دیدگاه‌ها

تصویر ناشناس
آقا مجتی احسن حرفی بجا زدید ،ای کاش همه مثل شما فکر میکردند. همه بفکر خودشان هستند که از قافله جا نمانند وبین متاهل و مجرد فرقی ندارند بیچاره خانومهای خانه دارکه فقط کار خانه ،شوهرداری ، بچه داری و پیری به مرور و ازدست دادن زیبایی و از چشم شوهر افتادن و تنها شدن !!!!!!!
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اگر مجرد باشید مانعی نداردولی اگر متاهل باشید خیلی مشکل ساز میشود هدف نهایی ویران کردن خانواده و بی اعتمادی زن به مرد خود میشود. هرزه گری و دله بودن مردها را رواج میدهد،الان از زیر بار تعهدات فرار میکنند چه برسد که این کار را انجام دهند ،بقول خودشان همیشه نمیشود قرمه سبزی باشد گاهی قیمه ، ............. اقای محترم خواهشا همچین توصیه ای نفرمایید(مستحب است) در کارهای دیگر میشود ثواب کرد. خداوند غرایزها را آفریده (خوردن / خوابیدن /جنسی/...) تاانسانها لذت ببرند از راه درست آن و شامل زن و مرد میشود ولی این قانون فقط به نفع مرهاست بس زنها چه میشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اگر قانونی و صحیح باشد چه اشگالی دارد مستحب هم است
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
آخه اول یه راهکاری برای اجرای صیغه موقت برا ما مجردا ارائه کنین بعد زیر پل این سایتو بزنین پس ما مجردا چیکار کنیم میخواین ...
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
اسم سایت چیه ؟بگو دیگه.
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03
تصویر مجتبی
کس خوشش میاد زنش , قبلا با یکی دیگه باشه, حالا چه صیغه یا بی صیغه, این کار فقط شهوت بازیه , عشق و احترامی در کار نیست.
ارسال شده توسط مجتبی در 11 دى 48 - 04:03
تصویر ناشناس
با این مطالبها وتأسیس سایتها میخواهند کانون خانواده را گسسته کنند، اگر راست میگویند محلی احداث کنند که همه بدانند و بشناسندکجاست ( زیر نظر بهداشت باشدکه سلامتی به خطر نیافتد) که افراد مریض جنسی به انجا مراجعه کرده و به قول شرعی نیازها برآورده شود و دنبال ناموس مردم نروندوکمی امنیت برای زنان ایران ایجاد شود، مشکل مردان ایران است که بجای تعهدات زندگی دنبال متنوع بودن هستند، مجردها فرق میکنند،چون هیچ تفریحی ندارندو زمان را به بیهوده میگذرانندو خانواده توان کنترل آنها را از دست داده است و این وظیفه دولت و حکومت است به فکر این باشدمحلی برای رفه نیازهای اینگونه افراد باشدنه جمع کردن دختران و زنان بابت بد حجابی،افسوس .... کجای دنیا اینطوری که صیغه ا ساعته حتی ماه مبارک رمضان برقرارباشد.فقط مردان ما بد و هرزه و دله میشوند.همین وبس
ارسال شده توسط ناشناس در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید