کد مطلب: 

3271

وزیر ارشاد: بازی‎های رایانه‎ای به رسانه‎ای تاثیرگذار تبدیل شده است

وزیر ارشاد: بازی‎های رایانه‎ای به رسانه‎ای تاثیرگذار تبدیل شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جام دیجیتال گفت: ما پتانسیل ساخت بازی های رایانه ای را در کشور داریم و چه بهتر آنکه با این توانایی محصولات فرهنگی تولید کنیم که محتوا و جاذبه مورد نظرمان را داشته باشد و از این طریق کشورمان را به جهانیان بهتر معرفی کنیم.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جام دیجیتال 2012 ، دکتر سید محمد حسینی با حضور در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی جام دیجیتال گفت: امروزه بازی های رایانه ای به رسانه ای تاثیرگذار تبدیل شده است به نحوی که نمی توان آن را نادیده گرفت.

 

وی افزود: مسابقات در افراد ایجاد شور و نشاط می کند و از آنجایی که بازیکن در مسابقه مجبور به فکر کردن و راه حل یابی می شود این امر بسیار مفید است،به خصوص در استفاده از بازی های رایانه ای نگرانی خانواده ها به دلیل نظارت بیشتر،کاهش می یابد.

 

وزیر ارشاد خاطر نشان کرد: ما پتانسیل ساخت بازی های رایانه ای را در کشور داریم و چه بهتر آنکه با این توانایی محصولات فرهنگی تولید کنیم که محتوا و جاذبه مورد نظرمان را داشته باشد و از همین طریق کشورمان را به جهانیان هرچه بهتر مطرح کنیم.

 

سید محمد حسینی با اشاره به ثبت نام اولیه 200 هزار نفر و حضور 30 هزار نفر در مسابقات گفت:این جام خلاء موجود در جامعه را در زمینه نبود چنین مسابقاتی پر کرده و این مساله قابل تقدیر است.

 

وی همچنین از رسانه ها به خصوص رسانه ملی برای انعکاس این رویداد بزرگ قدردانی کرد.

انتهای پیام

http://citna.ir

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2012-07-20 12:28

افزودن دیدگاه جدید