ببینید | تفاهمنامه مخابرات ایران و کاراشاب برای بهبود تجربه مشتریان در الکامپ 1404 امضا شد
معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری با شرکت کاراشاب در نمایشگاه الکامپ، ارائه خدمات فروش، باندلینگ محصولات و طرحهای وفادارسازی مشتریان با سرعت و کیفیت بیشتری اجرایی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سیتنا از بیستوهشتمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ، مسعود احمدپور، معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران طی گفتوگو با خبرنگار سیتنا، گفت: «رضایتمندی مشتری و ارائه خدمات باکیفیت و سریع، جزو اهداف اصلی مخابرات ایران است. امسال با امضای تفاهمنامهای با شرکت کاراشاب، این شرکت بهعنوان مجری خدمات فروش در سراسر کشور در کنار مجموعه مخابرات قرار گرفت.»
وی افزود: «این همکاری به ما کمک خواهد کرد تا خدمات فروش را با سرعت بالاتر و کیفیت ویژهتری ارائه دهیم و با باندل کردن محصولات و خدمات، ارزش افزوده بیشتری به مشتریان منتقل کنیم. همچنین استفاده از ظرفیتهای کاراشاب در حوزه هوشمندسازی خدمات و پشتیبانی از سرویسهای مبتنی بر بستر مخابرات ایران، نقش مهمی در ارتقای تجربه مشتری خواهد داشت.»
احمدپور تصریح کرد: «یکی از اهداف کلیدی ما حفظ و تقویت رضایتمندی مشترکان است. حضور کاراشاب در کنار مخابرات ایران میتواند در حوزههایی همچون باشگاه مشتریان و برنامههای وفادارسازی، ما را برای دستیابی به این هدف یاری کند. خوشبختانه این تفاهمنامه در همین نمایشگاه به امضا و تایید رسید.»
انتهای پیام
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید