کدخبر :325250 پرینت
24 شهریور 1404 - 15:53

تعهد و مسئولیت‌پذیری بانک ملی در خدمت‌رسانی به مردم

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حضور فعال و مؤثر بیش از ۴۰ هزار نیروی رسمی و شرکتی، از آمادگی بازنشستگان برای خدمت مجدد و برنامه‌های ویژه رفع دغدغه‌های معیشتی کارکنان و بازنشستگان خبر داد و بر اهمیت حفظ اعتماد اجتماعی تأکید کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی بانک ملی ایران، نجارزاده با اشاره به حضور مؤثر کارکنان این بانک در مقاطع حساس، گفت: «همکاران بانک ملی همواره در کنار مردم بوده‌اند و حتی بازنشستگان نیز امروز آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی مجدد اعلام کرده‌اند؛ این نشان از تعهد و مسئولیت‌پذیری بزرگ خانواده بانک ملی است.»

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نیروی رسمی و شرکتی در بانک ملی مشغول به کار هستند، افزود: «سرمایه انسانی ارزشمند بانک با بهره‌گیری از آموزش‌های تخصصی و تجربیات پیشکسوتان، پشتوانه اصلی موفقیت‌های امروز بانک ملی محسوب می‌شود.»

مدیرعامل بانک ملی ایران، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی این بانک را حاصل تلاش‌های بی‌وقفه همکاران دانست و اظهار داشت: «اگر این تلاش‌ها نبود، بانک ملی به جایگاه کنونی خود نمی‌رسید.»

نجارزاده در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت رفع دغدغه‌های معیشتی همکاران و بازنشستگان، از تدوین آیین‌نامه‌های جدید در این خصوص خبر داد.

وی در پایان بر اجرای برنامه‌های مدون برای بهره‌مندی کارکنان و بازنشستگان از امکانات رفاهی در سطح شهر تأکید کرد و افزود: «حفظ و تقویت اعتماد اجتماعی، مهم‌ترین اولویت بانک ملی ایران است.»

شایان ذکر است حسن کاظمی،عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات صورت گرفته ویژه همکاران بازنشسته ارائه کرد و معصومه کیانی،رئیس کانون بازنشستگان بانک ملی ضمن ارائه گزارش اقدامات، مطالبات و دغدغه‌های این کانون را برای مدیران عالی تشریح و خواستار رسیدگی به آنان شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.