کدخبر :324868 پرینت
16 شهریور 1404 - 09:49

حضور مدیران بانک ملی ایران در واحد ارتباط مردمی برای پاسخگویی مستقیم به مشتریان

جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری و سالروز تأسیس این بانک، در روزهای آینده در واحد ارتباط مردمی حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت مستقیم به تماس‌های تلفنی مشتریان و پرسش‌های همکاران پاسخ می‌دهند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این برنامه با هدف تقویت ارتباط دوسویه و افزایش شفافیت در خدمات بانکی برگزار می‌شود و مدیران بانک ملی ایران در روزها و تاریخ‌های مشخص به شرح زیر در مرکز پاسخگویی حضور خواهند داشت:

عباس پیروزی، عضو هیأت مدیره – شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتبارات، حمید مومنی، عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بیژن نصرتی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع  یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتباری و بانکداری جامع،

مهدی علی‌آقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها، احمد علیخانی دهقی، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی و مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴ در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات و حسن کاظمی، عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی – سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ در خصوص امور پرسنلی همکاران در این مرکز حضور خواهند داشت.

مدیران حاضر در این برنامه با مشتریان و کارکنان بانک به گفت‌وگو خواهند پرداخت و به‌صورت مستقیم به پرسش‌ها و ابهامات آنان پاسخ می دهند و تلاش می کنند ضمن شنیدن دغدغه‌های مخاطبان، دیدگاه‌های آنان را در مسیر بهبود خدمات و ارتقای رضایت عمومی مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است حضور مدیران در واحد ارتباط مردمی نشان می‌دهد بانک ملی ایران پاسخگویی و شفافیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و همواره برای شنیدن صدای مشتریان و کارکنان آماده است.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 ، کلید 3 با 60 خط تلفن از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 20 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.