حضور مدیران بانک ملی ایران در واحد ارتباط مردمی برای پاسخگویی مستقیم به مشتریان

بانک ملی
جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری و سالروز تأسیس این بانک، در روزهای آینده در واحد ارتباط مردمی حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت مستقیم به تماس‌های تلفنی مشتریان و پرسش‌های همکاران پاسخ می‌دهند.

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این برنامه با هدف تقویت ارتباط دوسویه و افزایش شفافیت در خدمات بانکی برگزار می‌شود و مدیران بانک ملی ایران در روزها و تاریخ‌های مشخص به شرح زیر در مرکز پاسخگویی حضور خواهند داشت:

عباس پیروزی، عضو هیأت مدیره – شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتبارات، حمید مومنی، عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بیژن نصرتی، عضو هیأت عامل و معاون بانکداری جامع  یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۴در حوزه اعتباری و بانکداری جامع،

مهدی علی‌آقایی، رئیس اداره کل توسعه سیستم‌ها، احمد علیخانی دهقی، رئیس اداره کل مدیریت عملیات بانکی و مجید ترکمانی، رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴ در حوزه آی تی و فناوری اطلاعات و حسن کاظمی، عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی – سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۴ در خصوص امور پرسنلی همکاران در این مرکز حضور خواهند داشت.

مدیران حاضر در این برنامه با مشتریان و کارکنان بانک به گفت‌وگو خواهند پرداخت و به‌صورت مستقیم به پرسش‌ها و ابهامات آنان پاسخ می دهند و تلاش می کنند ضمن شنیدن دغدغه‌های مخاطبان، دیدگاه‌های آنان را در مسیر بهبود خدمات و ارتقای رضایت عمومی مورد توجه قرار دهند.

گفتنی است حضور مدیران در واحد ارتباط مردمی نشان می‌دهد بانک ملی ایران پاسخگویی و شفافیت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و همواره برای شنیدن صدای مشتریان و کارکنان آماده است.

مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره 64140-021 ، کلید 3 با 60 خط تلفن از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 20 پاسخگوی مسایل مطرح شده از سوی مشتریان درخصوص خدمات مختلف این بانک است.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/324868/حضور-مدیران-بانک-ملی-ایران-واحد-ارتباط-مردمی-پاسخگویی-مستقیم-مشتریان