ببینید | مبیننت تحول دیجیتال را راهبرد اصلی خود اعلام کرد
مدیرعامل مبیننت، گفت: مبیننت برنامه تحول دیجیتال را آغاز کرده که در فازهای مختلف و با هدف بهبود تجربه مشتری و افزایش بهرهوری سازمان اجرا میشود.
به گزارش سیتنا، رضا خلیلی، مدیرعامل شرکت مبیننت، در گفتوگو با خبرنگار سیتنا با اشاره به برنامههای این اپراتور در حوزه هوشمندسازی، تحول دیجیتال را یکی از راهبردهای اصلی شرکت دانست.
وی اظهار کرد: «پیشبرد تحول دیجیتال از سال گذشته در مبیننت آغاز شده و بخشی از اقدامات و سرویسهای جدید نیز ارائه شده است. این موضوع دو حوزه را تحت تأثیر قرار میدهد؛ یکی درون سازمان و دیگری در سطح خدماتی که به مشتریان عرضه میشود.»
خلیلی افزود: «بهعنوان یک اپراتور فناوریمحور و مشتریمحور، تحول دیجیتال برای ما هم به معنای بهبود فرایندها و افزایش بهرهوری در داخل سازمان است و هم به معنای ارائه سرویسهای نوآورانه و هوشمند به مشتریان. این روند در نهایت منجر به ارتقای تجربه کاربری، افزایش رضایت مشترکان و عرضه خدمات جدید خواهد شد.»
مدیرعامل مبیننت با تأکید بر اینکه این برنامه در قالب یک پروژه میانمدت و در چند فاز دنبال میشود، گفت: «اجرای تحول دیجیتال نیازمند برنامهریزی دقیق، سرمایهگذاری در زیرساختها و فناوریهای نو، آموزش نیروی انسانی، تغییر فرهنگ سازمانی و آگاهیرسانی به مشتریان است. خوشبختانه این موضوع متناسب با راهبردهای همراه اول بهعنوان سهامدار مبیننت، بهطور جدی در دستور کار قرار دارد.»
خبرنگار: سارا استوار
تصویربردار: سهند بیژن نیا
افزودن دیدگاه جدید