کدخبر :3226 پرینت
26 تیر 1391 - 17:10

"شفقنا" می‎کوشد تصویر شفافی از دین و منطق دینداران آگاه ارائه دهد

متن خبر

پایگاه بین المللی همکاری‏‎های خبری شیعه با نام اختصاری شفقنا که به زبان‎های فارسی، انگلیسی، عربی، اردو و ترکی به اطلاع رسانی می‎پردازد‎، اگرچه از بهمن ماه سال 1390 فعالیت رسانه‎ای اش را آغاز کرده اما در همین زمان کوتاه توانسته به یکی از معتبرترین رسانه‎های جهان اسلام مبدل شود.

 

به گزارش سیتنا، شفقنا (www.shafaqna.com) به عنوان یک منبع اخبار دینی و بین دینی به سرعت مورد استقبال کاربران و رسانه‎ها واقع شد و به استناد اطلاعات موجود در الکسا این سایت چند رسانه‎ای با بیش از 760 لینک و رتبه‎ی 89 هزار در دنیا (در زمان ارسال این خبر) مسیر افزایش بازدیدکننده را به سرعت طی می‎کند.

 

اضافه می‎شود اخبار ارسالی در خروجی شفقنا در هر زبان متفاوت بوده و این سایت اخبار سایر مذاهب و ادیان را نیز پوشش می دهد و تلاش دارد رویکردی جدید در عرصه‎ی رسانه‎های مذهبی نمایان کند.

 

به گزارش گروه دریافت خبر سیتنا، در متن ارسالی شفقنا که نسخه‎ای از آن در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته، ضمن دعوت به همکاری از نویسندگان و خبرنگاران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"با اتکال به خداوند بزرگ و بهره گیری از حمایت شیفتگان مذهب، "شفقنا" پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه بنا دارد تا تجربه ای مفید در عرصه رسانه ای شیعه پایه گذارد و فارغ از تعارفات رایج، عموم جریانات و فعالیت های اسلامی و بخصوص شیعی را در سراسر جهان به تدریج تحت پوشش قرار دهد و دیدگاه های قاطبه مراجع معزز و اندیشمندان مسلمان را منعکس نماید و باب گفتگو میان اسلام شیعی و سایر مذاهب و ادیان را گشوده و چهره نورانی اسلام را به جهانیان نشان دهد.

این رسانه می کوشد تراز خود را در حد انسان منتظر بالا ببرد و همراه آنانی باشد که مفهومی مثبت از انتظار ارائه می دهند. ان شاء الله روزی فرا خواهد رسید که زمینه ظهور فراهم شود و آنکه مطلوب انبیا و اولیا بوده جهان را به سرمنزل مقصود برساند. شفقنا تنها روزنه ای است که می خواهد تصویر شفافی از دین و منطق دینداران آگاه ارائه کند . هر کس که حب پیامبر اعظم (ص)، علی و آل علی (علیهم السلام) را در دل دارد و به پیروی آنان می اندیشد، می تواند نویسنده، خبرنگار و یاری رسان سایت باشد."

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.