کدخبر :320925 پرینت
20 خرداد 1404 - 12:35

ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، شرط دریافت خدمات بانکی

بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، از این پس ارائه خدمات بانکی تنها در صورت ثبت اطلاعات نشانی محل سکونت مشتریان (کد ملی و کد پستی) در سامانه ملی املاک و اسکان کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر، ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات و تعهدات، ارائه ابزارهای پرداخت و پذیرش منوط به ثبت و تطابق کد پستی اعلام‌شده توسط مشتری با اطلاعات درج‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان کشور است.

بر این اساس، از تمامی مشتریان بانک‌ها درخواست شده است تا پیش از مراجعه به شعب بانک، نسبت به ثبت نشانی محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان به نشانی https://amlak.mrud.ir اقدام کرده و از تطابق آن با اطلاعات ارائه‌شده به بانک اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.