ثبت اطلاعات محل سکونت در سامانه املاک و اسکان، شرط دریافت خدمات بانکی

سامانه املاک و اسکان
بر اساس بخشنامه جدید بانک مرکزی، از این پس ارائه خدمات بانکی تنها در صورت ثبت اطلاعات نشانی محل سکونت مشتریان (کد ملی و کد پستی) در سامانه ملی املاک و اسکان کشور امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش سیتنا، در راستای اجرای تکالیف قانونی مقرر، ارائه خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور دسته‌چک، اعطای انواع تسهیلات و تعهدات، ارائه ابزارهای پرداخت و پذیرش منوط به ثبت و تطابق کد پستی اعلام‌شده توسط مشتری با اطلاعات درج‌شده در سامانه ملی املاک و اسکان کشور است.

بر این اساس، از تمامی مشتریان بانک‌ها درخواست شده است تا پیش از مراجعه به شعب بانک، نسبت به ثبت نشانی محل سکونت خود در سامانه املاک و اسکان به نشانی https://amlak.mrud.ir اقدام کرده و از تطابق آن با اطلاعات ارائه‌شده به بانک اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/320925/ثبت-اطلاعات-محل-سکونت-سامانه-املاک-اسکان،-شرط-دریافت-خدمات-بانکی