پیام مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
مدیرعامل بانک مسکن، گفت: فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در خط مقدم جلب اعتماد مخاطبان، تبیین دستاوردها، پاسخگویی شفاف و انعکاس صادقانه فعالیتها قرار دارند و در بانک مسکن نیز، این حوزه همواره نقشی محوری در همافزایی درونسازمانی، ترسیم تصویر شفاف و مؤثر از عملکرد بانک و تحقق اهداف راهبردی ایفا کرده است.
به گزارش سیتنا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن، دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک مسکن در پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران این حوزه تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:
فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصت مغتنمی برای قدردانی از اقدامات موثر و متعهدانه فعالان این حوزه مهم و راهبردی است که با دانش، تعهد، تخصص، خلاقیت و کار بیوقفه، نقشآفرینان بیادعای عرصه اطلاعرسانی، مدیریت افکار عمومی و ایجاد ارتباط موثر میان سازمانها و جامعه هستند.
کار در این حرفه، نه تنها انجام یک وظیفه سازمانی، بلکه رسالتی اجتماعی است که با اتکا بر صداقت و هوشمندی، جریانساز و هدایتگر اطلاعات و بسترساز تعامل سازنده میان نهادها و مردم است؛ تعاملی که میتواند زمینهساز اعتماد عمومی، تسهیلگر فرایندهای ارتباطی و افزایشدهنده سرمایه اجتماعی سازمان باشد.
در دنیایی که قضاوتها و برداشتها میتواند سازمانها را با چالش مواجه کند، روابط عمومی به عنوان صدای سازمان، عملکردها را بازتاب میدهد و نقش بازدارندهای در برابر فضای احتمالی بحران ایفا میکند.
فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، در خط مقدم جلب اعتماد مخاطبان، تبیین دستاوردها، پاسخگویی شفاف و انعکاس صادقانه فعالیتها قرار دارند و در بانک مسکن نیز، این حوزه همواره نقشی محوری در همافزایی درونسازمانی، ترسیم تصویر شفاف و مؤثر از عملکرد بانک و تحقق اهداف راهبردی ایفا کرده است.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه این روز فرخنده به همه تلاشگران روابط عمومی و ارتباطات به ویژه در خانواده بزرگ نظام بانکی و بانک مسکن، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات ارزشمند شما ابراز میدارم و امید دارم که با تکیه بر دانش روز، فناوریهای نوین ارتباطی و رویکردی خلاقانه، بیش از پیش در مسیر تعالی و پیشرفت گام بردارید.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید