کدخبر :319778 پرینت
27 اردیبهشت 1404 - 10:35

پیام مدیرعامل بانک ملی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های مؤثرتان در مسیر تحقق اهداف متعالی بزرگترین و مهمترین رکن اقتصادی کشور سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم با تداوم این مسیر روشن، شاهد درخشش بیش از پیش نظام بانکی کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

متن خبر

به گزارش سیتنا، ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط مؤثر، مسئولانه و هوشمندانه میان سازمان و جامعه است. جایگاهی که امروزه نه‌تنها به‌عنوان زبان گویا و شفاف هر نهاد، بلکه به‌مثابه بازوی راهبردی در هدایت افکار عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی شناخته می‌شود.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی»، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌های بی‌وقفه و هوشمندانه فعالان این حوزه در نظام بانکی کشور ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همکارانی که با تکیه بر دانش، تجربه، خلاقیت و اخلاق حرفه‌ای، همواره در خط مقدم تعامل سازنده با مخاطبان، تنویر افکار عمومی، ارتقای برند سازمانی و تقویت جایگاه نظام بانکی در سطح ملی و بین‌المللی گام برداشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه دست اندرکاران روابط عمومی، از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های مؤثرتان در مسیر تحقق اهداف متعالی بزرگترین و مهمترین رکن اقتصادی کشور سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم با تداوم این مسیر روشن، شاهد درخشش بیش از پیش نظام بانکی کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.