پیام مدیرعامل بانک ملی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

ابوالفضل نجارزاده
مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های مؤثرتان در مسیر تحقق اهداف متعالی بزرگترین و مهمترین رکن اقتصادی کشور سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم با تداوم این مسیر روشن، شاهد درخشش بیش از پیش نظام بانکی کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

به گزارش سیتنا، ابوالفضل نجارزاده رئیس شورای هماهنگی بانک ها و مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» پیامی را به شرح زیر صادر کرد:

روابط عمومی، هنر برقراری ارتباط مؤثر، مسئولانه و هوشمندانه میان سازمان و جامعه است. جایگاهی که امروزه نه‌تنها به‌عنوان زبان گویا و شفاف هر نهاد، بلکه به‌مثابه بازوی راهبردی در هدایت افکار عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی شناخته می‌شود.

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی»، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌های بی‌وقفه و هوشمندانه فعالان این حوزه در نظام بانکی کشور ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

همکارانی که با تکیه بر دانش، تجربه، خلاقیت و اخلاق حرفه‌ای، همواره در خط مقدم تعامل سازنده با مخاطبان، تنویر افکار عمومی، ارتقای برند سازمانی و تقویت جایگاه نظام بانکی در سطح ملی و بین‌المللی گام برداشته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به همه دست اندرکاران روابط عمومی، از مجاهدت‌های صادقانه و تلاش‌های مؤثرتان در مسیر تحقق اهداف متعالی بزرگترین و مهمترین رکن اقتصادی کشور سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم با تداوم این مسیر روشن، شاهد درخشش بیش از پیش نظام بانکی کشور در تمامی عرصه ها باشیم.

انتهای پیام


Source URL: https://www.citna.ir/news/319778/پیام-مدیرعامل-بانک-ملی-به-مناسبت-روز-جهانی-ارتباطات-و-روابط-عمومی